گوناگون

آخرین خبرها از انتقال لوکادیا به پرسپولیس+ عکس

آخرین خبرها از انتقال لوکادیا به پرسپولیس+ عکس

مهاجم هلندی اسبق پرسپولیس پاسخ روشنی به پیغام‌های این باشگاه برای مذاکره نمی‌دهد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه؛ بعد از زمزمه‌ها و شایعات زیادی که درباره انتقال دوباره یورگن لوکادیا به پرسپولیس شکل گرفته بود، شب گذشته و در پایان بازی این تیم مقابل نساجی، مدیرعامل سرخ‌ها و همچنین یحیی گل‌محمدی از تمایل خود برای این انتقال و مذاکرات ابتدایی در این زمینه خبر دادند.

لوکادیا که به عنوان انتقالی جالب توجه در پنجره زمستانی فصل گذشته به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شده بود، علیرغم ناآمادگی‌اش در روزهای ابتدایی، رفته رفته به جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم دست یافت و گلزن اول سرخ‌ها و البته لیگ تبدیل شد. اما او ناگهان ساز جدایی سر داد و ۴۸ ساعت پیش از دربی رفت در فصل گذشته، تهران را ترک کرد تا شوک بزرگی به این تیم وارد کند.

با این حال بعد از ترک تهران و درخواست به فیفا برای فسخ قرارداد و دریافت غرامت، این باشگاه پرسپولیس بود که با ارائه ادله لازم موفق شد حکم را به سود خود کرده و از این بازیکن که در لیگ چین کار را دنبال می‌کرد، درخواست غرامتی ۳۵۰ هزار دلاری کند و در انتظار پرداخت آن باشد.

اکنون با توجه به نیاز باشگاه پرسپولیس به مهاجمی تمام کننده در قامت یورگن لوکادیا و در شرایطی که این بازیکن نیز از یک سو آزاد است و از سوی دیگر به این باشگاه بدهکار است، سرخ‌ها بار دیگر در پنجره زمستانی مذاکرات خود را به صورت رسمی با وی آغاز کرده‌اند.

لوکادیا اما در پاسخ به مدیران این باشگاه هنوز جواب روشنی نداده است و این ذهنیت را برای آنها شکل داده که او همچنان قصدی برای بازگشت به ایران نداشته و سیگنال‌هایی که ارسال می‌کند بیشتر بر اساس حکمی است که این باشگاه علیه وی در فیفا گرفته است و او به دنبال راهی مسالمت آمیز برای حل آن (شاید عدم پرداخت)، باشد!

لوکادیا که در پاسخ به صحبت‌های مدیران پرسپولیس همه چیز را به مدیربرنامه خود و گفتگو با وی محول کرده، علیرغم سیگنال‌هایی که در صفحه مجازی خود و همسرش با پست‌هایی از پرسپولیس منتشر کرده، کمترین امیدواری را برای این انتقال شکل داده است.

با این شرایط آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره این انتقال علیرغم تمایل باشگاه پرسپولیس به سمت بن‌بست و غیرمتحمل بیشتر پیش‌بینی می‌شود و البته باید دید اهرم مطالبه ۳۵۰ هزار دلاری این باشگاه در حکم فیفا، راهگشا خواهد بود یا خیر.

با وجود این گمانه زنی ها اما هواداران پرسپولیس با کامنت های خود به استقبال آمدن لوکادیا رفته‌اند؛

آخرین خبرها از انتقال لوکادیا به پرسپولیس+ عکس

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار