گوناگون

بمب زمستانی پرسپولیس در آستانه انفجار!

بمب زمستانی پرسپولیس در آستانه انفجار!

سرمربی پرسپولیس و مدیران این باشگاه در انتظار پاسخ مهاجم هلندی اسبق خود برای بازگشت به این تیم هستند.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه؛ یورگن لوکادیا مهاجم هلندی اسبق پرسپولیس که به شکلی عجیب در فصل گذشته از این تیم جدا شد، اکنون بار دیگر مورد توجه این تیم قرار گرفته است.

لوکادیا که پیش از دیدار دربی رفت در فصل گذشته با اعلام مشکلات شخصی برای دریافت مجوز خروج از ایران، در نهایت این تیم را ترک کرد و در پرونده‌ای نیز با اشاره به اتفاقات وقت، به دنبال این بود تا پرسپولیس را محکوم به پرداخت مطالباتش کند، در ادامه در این پرونده شکست خورد.

این در حالی بود که لوکادیا بعد از جدایی و فسخ قرارداد با پرسپولیس راهی لیگ چین شده بود و نمایش خوبی نیز در تیم جدیدش داشت.

اکنون باشگاه پرسپولیس با تایید خبر مربوط به شایعات چند وقت اخیر در خصوص انتقال دوباره این مهاجم هلندی مدعی شده که آنها پیشنهاد خود را به یورگن لوکادیا ارسال کرده و در انتظار پاسخ وی هستند.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: بله، ما پیشنهاد دادیم و در انتظار پاسخ وی هستیم. آقای گل محمدی هم تایید کردند و گفتند اگر ایشان (لوکادیا) شرایط پرسپولیس را بپذیرد، مشکلی برای این انتقال نخواهیم داشت. ما پیشنهاد دادیم و منتظر پاسخ او هستیم.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار