گوناگون

راز غم انگیزی که دیوید بکام بعد از سالها فاش کرد

راز غم انگیزی که دیوید بکام بعد از سالها فاش کرد

ستاره سابق منچستریونایتد درباره ترک این تیم و رفتن به رئال صحبت‌هایی مطرح کرد.

 دیوید بکام پس از ترک منچستریونایتد به مدت ۲ سال طاقت تماشای بازی‌های این تیم را نداشت. وینگر افسانه‌ای در طول سال‌ها عشق خود را به شیاطین سرخ پنهان نکرده است بنابراین، زمانی که او در سال ۲۰۰۳ پس از شکست در روابطش با سر الکس فرگوسن، برای فروش گذاشته شد، ضربه دلخراشی برای کاپیتان سابق انگلیس بود.

خیلی‌ها فقط می توانستند رویای حضور در موقعیت او را داشته باشند یعنی تبدیل شدن به ستاره رئال مادرید در سن ۲۸ سالگی اما بکام از اینکه مجبور شد باشگاه و خانه دوران کودکی‌اش را ترک کند، به شدت ناامید شد. این چیزی‌ است که او فاش کرد هرگز نمی‌خواست انجام دهد.

دیوید بکام در این باره، گفت: وقتی به منچستریونایتد پیوستم، هرگز نمی‌خواستم آنها را ترک کنم. وقتی به من گفتند که می‌خواهند من را بفروشند، اولین بار با رئال مادرید صحبت کردم. آن زمان بود که فهمیدم رویای من برای ادامه بازی در منچستریونایتد به پایان رسیده است. آنقدر دلم گرفته بود تا ۲ سال نمی‌توانستم بازی آنها را تماشا کنم.

این اسطوره فوتبال ادامه داد: ترک و کنار آمدن با این واقعیت که دیگر آنجا نبودم خیلی سخت بود. من در مورد سر الکس فرگوسن منفی نخواهم بود چون او مردی بود که به من این شانس را داد تا رویایم را زندگی کنم.

وی ادامه داد: به طور ناگهانی یک تماس تلفنی دریافت کردم که به من گفتند که منچستریونایتد با یک معامله موافقت کرده و این پایان کار بود.

منبع: فارس

 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار