گوناگون

تکذیب نکونام و خطیر درباره سربازی یک بازیکن

تکذیب نکونام و خطیر درباره سربازی یک بازیکن

هم سرمربی و هم مدیرعامل استقلال، خبر مربوط به سربازی ابوالفضل جلالی را تکذیب کردند.

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر، بحث اعزام به خدمت سربازی چند ستاره لیگ برتر حسابی داغ شده است. قوانین مربوط به معافیت بازیکنان شاغل در لیگ برتر و بازیکنان ملی پوش به پایان رسیده و در صورتی که یک فوتبالیست مشغول تحصیل نباشد و به سن اعزام رسیده باشد، باید راهی یک تیم نظامی شود.

همین موضوع سبب شده تا بازیکنانی چون محمد عمری در نیم فصل راهی ملوان شوند و در این میان اسم چند بازیکن دیگر مانند ابوالفضل جلالی و محمدرضا خالدآبادی نیز از استقلال به عنوان نفراتی که در نیم فصل سرباز شده و راهی تیم‌های نظامی می‌شوند، مطرح شده بود.

با این حال، هر دوی خطیر و نکونام این موضوع را تکذیب کرده و مدعی شدند که بازیکنی از استقلال راهی خدمت سربازی نمی‌شود و یا حداقل اینکه آنها در مورد جلالی توافق نظر داشتند.

ابتدا این مدیرعامل استقلال بود که در محاصره اصحاب رسانه قرار گرفت و به سوالات آنها پاسخ داد. خطیر در مورد احتمال سرباز شدن ابوالفضل جلالی به خبرنگاران گفت: هنوز در جریان نیستم، ولی جلالی بازیکن ما است.

در نشست خبری پس از بازی نیز این سوال از جواد نکونام مطرح شد که او سربازی دو بازیکن تیمش را رد کرد. سرمربی استقلال گفت: به نظرم خالدآبادی دانشجوست و سرباز نیست. جلالی هم مشکلی ندارد و قطعاً کنار ما حضور خواهد داشت.

 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار