گوناگون

تعصب باورنکردنی آنچلوتی به تیم رئال مادرید

تعصب باورنکردنی آنچلوتی به تیم رئال مادرید

سرمربی رئال مادرید می‌گوید پرز در فوتبال به چیزی رسیده که هیچکس به آن نخواهد رسید

به گزارش پارسینه و به نقل از طرفداری؛ کارلو آنچلوتی به تازگی قراردادش با رئال مادرید را تا سال 2026 تمدید کرده تا به گفتۀ خودش با این تیم همچنان به رویاهایش ادامه دهد.

تمدید قرارداد کارلتو اتفاقی بود که باعث خوشحالی هواداران رئال مادرید هم شد و این سرمربی کهنه‌کار با وجود مصدومان پرتعداد رئال اما نتایج خوبی با این تیم گرفته است. آنچلوتی رئال را صدرنشین لالیگا و گروهش در لیگ قهرمانان اروپا کرده و حالا او باز می‌تواند سکان هدایت لوس بلانکوس را در دست داشته باشد. سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه رئال مادرید در مورد تمدید قراردادش با رئال صحبت کرده است.

تمدید قرارداد با رئال مادرید

تمدید کردم چراکه تیم در سال‌های اخیر و امسال خیلی موفق کار کرده است. خیلی خوشحالم که در این باشگاه هستم و با این بازیکنان و هواداران می‌توانم به رویاهایم ادامه دهم. رئال مادرید برایم بیش از هرچیزی، حکم یک خانواده را دارد و من اینجا خیلی خوشحالم. من از باشگاه برای تمدید و همچنین از بازیکنانی که نگرش فوق‌العاده‌ای از خودشان نشان می‌دهند تشکر می‌کنم.

این باشگاه آینده دارد. گذشته از قبل نوشته شده است و ما حالا آن را می‌نویسیم. مهمتر از همه، این کشور آینده‌ای با یک تیم بسیار جوان و بازیکنان خیلی با استعداد دارد. آینده این باشگاه مانند گذشته و حال موفق خواهد بود. با نسلی از فوتبالیست‌های جدید که در حال ظهور هستند، آینده مادرید خیلی روشن و موفق خواهد بود.

تعصب باورنکردنی آنچلوتی به تیم رئال مادرید

فلورنتینو پرز

او مرد فوق‌العاده‌ایست. پرز مرد خانواده هست و کسی است که در فوتبال به چیزی رسیده که هیچکس به آن نخواهد رسید. پرز انگیزه بالایی دارد و او در واقع اولین هوادار رئال مادرید است. او از بچگی اینجا بوده و عشق خاصی به رئال دارد. پرز همیشه این باشگاه را در اوج نگه می‌دارد. کاری که او در 20 سال گذشته انجام داده برای رئال مادرید بسیار مهم بوده است، همانطور که سانتیاگو برنابئو در دوران دهه 50 این کار را انجام داد.

افتخارات شما در لیگ قهرمانان اروپا

همه این افتخارات مربوط به گذشته است و دید و نگاه من به آینده است. وقتی به من می‌گویند که تو 4 چمپیونزلیگ داری، اولین چیزی که به آن فکر می‌کنم این است که پنجمی را هم بدست آورم.

پیامی برای هواداران رئال مادرید

سال ۲۰۲۴ مبارک. ما همه برای کسب افتخارات در این سال تلاش می‌کنیم.

خاطرات فراموش نشدنی با رئال مادرید

خب از این دست خاطرات زیاد دارم. گل گرت بیل در فینال کوپا دل ری. گل راموس در فینال لیگ قهرمانان، لحظات فراموش نشدنی در قهرمانی چهاردهم رئال مادرید در چمپیونزلیگ، بازی نیمه نهایی مقابل سیتی، کامبک جلوی پاری سن ژرمن، قهرمانی لالیگا و سوپر کاپ اسپانیا و کوپای فصل قبل که هیچکدام از آنها را فراموش نمی‌کنم.

تفاوت بین آنچلوتی امروز و ۲۰۱۳

من نه روشم را تغییر داده‌ام و نه چیز دیگری را. فقط دانش و اطلاعاتم بیشتر شده، آن هم به دلیل اینکه تجربه‌ام بیشتر شده است.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار