گوناگون

برنامه بازیهای هفته ۱۵ لیگ برتر فوتبال

برنامه بازیهای هفته ۱۵ لیگ برتر فوتبال

مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر روزشنبه با انجام دو دیدار در تهران و تبریز آغاز می شود و استقلال میزبان پیکان است و تراکتور به مصاف نفت آبادان خواهد رفت.

به گزارش پارسینه و به نقل از فارس؛ هفته پایانی نیم فصل اول در 4 روز متوالی در هفته آینده برگزار می شود.

نگاهی به دو مسابقه فردا می اندازیم:

تراکتور تبریز- صنعت نفت آبادان؛ رقابت قرمزپوشان با تیم بحران زده

تراکتور برای حفظ رتبه چهارمی خود درنیم فصل اول باید مقابل تیم بحران زده نفت آبادان پیروز شود! روی کاغذ کار قرمزپوشان تبریزی اصلا دشوار نیست.  نفت ابادان با 22 گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را دارد و این تیم در 4 مسابقه اخیرش هم فقط یک امتیاز کسب کرده و آنقدر اوضاع تیم آشفته است که چند روز پیش هواداران در تمرین با بازیکنان تیم کتک کاری کردند!

این وضعیت حریف تراکتور است. بنابراین شاگردان پاکو خمز می توانند با برد به تعطیلات لیگ بروند مگر اینکه نفت آبادان یکباره متحول شده باشد و بتواند با امتیاز گرفتن از تراکتور  شگفتی رقم بزند. نفت آبادان یازده امتیازی در رده چهاردهم جدول است ولی اگر بازنده شود شاید  به رده آخر جدول هم سقوط کند.

تراکتور می خواهد با یک برد درخشان به تعطیلات برود. پاکو خمز هم بعد از این بازی راهی اسپانیا خواهد شد. فصل گذشته هم تراکتور در دو بازی رفت و برگشت نفت را شکست داده بود.

استقلال – پیکان تهران

استقلال با باخت سپاهان در دیدار معوقه مقابل گل گهر حالا به قهرمانی نیم فصل هم امیدوار شده است. آبی پوشان اگر بتوانند مقابل پیکان پیروز شوند و سپاهان در قزوین مقابل شمس آذر بازنده شود در آنصورت استقلال قهرمان نیم فصل خواهد شد و بالاتر از این تیم پرمهره قرار می‌گیرد. پیکان حالا یک تیم تقریبا استقلالی است احمد مددی مدیرعامل اسبق این باشگاه و رضاعنایتی آقای گل اسبق استقلال مقابل آبی پوشان پایتخت می ایستند. پیکان هم برای بقا می جنگد و با تمام توان تلاش می کنند یک امتیاز از آبی پوشان بگیرند!

استقلال با 8 گل خورده قدرتمندترین خط دفاع را دارد و گل زدن به آبی پوشان کار راحتی نیست،  آن هم تیم پیکان که با  7 گل زده بعد از فولاد 5 گله بدترین خط حمله لیگ را دارد! بنابراین بعید است عنایتی مقابل استقلال به دنبال گلزنی و برد باشد و هدف اول ارایه بازی بسته و گرفتن یک امتیاز خواهد بود پیکان با 8 مساوی رکوردار تساوی در این فصل است و عنایتی می خواهد با امتیاز به تعطیلات لیگ برود اما هواداران استقلال و بازیکنان این تیم فقط برد می خواهند و همین مساله می تواند مسابقه را جذاب کند.

برنامه مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر:

هفته پانزدهم؛ بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت( حماسه ۹ دی) - گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بزرگداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و روز مقاومت

شنبه ۹ دی

تراکتور تبریز– صنعت نفت آبادان / ساعت ۱۵- ورزشگاه یادگار امام تبریز

استقلال – پیکان تهران / ساعت ۱۶:۳۰- ورزشگاه آزادی تهران

یکشنبه ۱۰ دی

هوادار تهران– استقلال خوزستان / ساعت ۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک – ملوان بندرانزلی / ساعت ۱۵- ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

دوشنبه 11 دی

شمس آذر قزوین – فولادمبارکه سپاهان اصفهان / ساعت ۱۵:۳۰- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

مس رفسنجان – پرسپولیس / ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه شهدای مس‌رفسنجان

چهارشنبه ۱۳ دی

ذوب‌آهن اصفهان – گل‌گهر سیرجان / ساعت ۱۵- ورزشگاه فولادشهر فولادشهر

فولاد خوزستان – نساجی مازندران / ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای فولاداهواز

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار