گوناگون

آمار عیب از مصرف انواع مواد مخدر در ورزشگاه ها!

آمار عیب از مصرف انواع مواد مخدر در ورزشگاه ها!

مصرف انواع مواد مخدر در ورزشگاه‌های فوتبال موضوع جدیدی نیست، اما گزارش جدید ابعاد جدیدی را از این ماجرا نمایش می‌دهد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه؛ به ادعای گزارش کمیته فرهنگ رسانه و ورزش بریتانیا تقریبا هیچ مسابقه فوتبالی در انگلیس بدون مصرف گسترده و قابل توجه انواع مواد مخدر و روان‌گردان سپری نمی‌شود.

مارک رابرتز، رئیس پلیس فوتبال انگلستان در این گزارش می‌گوید: "شواهد زیادی مبنی بر استفاده بسیار سنگین در بیشتر استادیوم‌ها وجود دارد. این بیشتر از نظارت بر دستشویی‌های ورزشگاه‌ها به اطلاع ما رسیده است. هنگامی که ما عملیات تجسس را با سگ مواد مخدریاب انجام می‌دهیم، تعداد زیادی کیسه مواد دور انداخته شده در دستشویی‌ها را پیدا می‌کنیم. "

این گزارش همچنین به موضوع مناقشه برانگیز هواداران بدون بلیت در استادیوم‌های فوتبال می‌پردازد. این گزارش ممکن است منجر به ارائه لایحه جدیدی در مجلس شود که هدف مقابله با اوباشی‌گری و ورود غیرمجاز هواداران را دنبال کند.

دیم کارولین دیننیج، رئیس کمیته CMS در این‌باره گفت: "بسیاری از هواداران که در این زمان از سال به برنامه‌های جشن کنار ورزشگاه‌ها هجوم می‌آورند باید بتوانند با خانواده و دوستان در زمین‌های ورزشی که محیط‌هایی امن، فراگیر و دلپذیر هستند، از وقت خود لذت ببرند. 

متأسفانه، افزایش بی‌نظمی در فوتبال پس از همه‌گیری درگیری‌هایی مشابه چیزی که در ومبلی (فینال یورو ۲۰۲۱ که در آن بلیت فروشی با نظارت کامل انجام نشده بود و درگیری‌هایی بین هواداران با بلیت و بدون بلیت رخ داد.) اتفاق افتاد، نشان داد که برای تضمین امنیت همه هنوز باید کار‌های زیادی انجام شود. افراد مجرم باید بدانند که با عواقب سنگین مواجه خواهند شد و دولت باید قوانینی سخت‌گیرانه‌تر برای مهار آن‌ها وضع کند. "

این گزارش همچنین در نهایت پیشنهاد می‌دهد که قوانین مصرف الکل هم در ورزشگاه‌ها محدود و سختگیرانه‌تر شود.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار