گوناگون

تمجید خاص سرمربی پورتو از مهدی طارمی

تمجید خاص سرمربی پورتو از مهدی طارمی

سرمربی پورتو گفت: وقتی می‌گویم طارمی، فقط منظورم گلزنی نیست. منظورم تمام چیزهایی است که مهدی به تیم ما اضافه می‌کند

به گزارش پارسینه و به نقل از همشهری آنلاین؛ 23 دی ماه جام ملت‌های آسیا آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال کشورمان یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود. نکته مهم، حضور ستارگان آسیایی فوتبال اروپا در این رقابت است که برای تیم‌ها مشکل‌ساز شده مثل پورتو که وابستگی زیادی به مهدی طارمی دارد.

همین موضوع به سوال خبرنگاری در نشست خبری از کونسیسائو شد. سرمربی پورتو گفت: وقتی می‌گویم طارمی، فقط منظورم گلزنی نیست. منظورم تمام چیزهایی است که مهدی به تیم ما اضافه می‌کند، چه وقتی که توپ را در اختیار دارد، چه وقتی که بدون توپ حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: طارمی برای پیدا کردن فضاهای خالی، ایجاد موقعیت برای تیم بسیار باهوش است. این ویژگی‌ها برای هواداران آنقدر هویدا و آشکار نیست. او کسی نیست که فقط برای ما گل بزند و گل بسازد.

سرخیو کونسیسائو گفت: طارمی بسیار برای تیم ما مهم است و این وظیفه من است که بتوانم راه‌حلی برای غیبت او پیدا کنم. در حال فکر کردن برای این موضوع هستم و بستگی به استراتژی ما دارد.

مهاجم ایرانی پس از دیدار پورتو مقابل بواویشتا در تاریخ 16 دی، پرتغال را به مقصد ایران ترک می‌کند تا همراه شاگردان قلعه نویی عازم قطر و بازی‌های آسیایی شود.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار