گوناگون

داوری: با حضور بازیکنان دو رگه در تیم ملی بسکتبال مخالف نیستم

داوری: با حضور بازیکنان دو رگه در تیم ملی بسکتبال مخالف نیستم

پارسینه: رییس فدراسیون بسکتبال گفت: مخالف حضور بازیکنان دو رگه در ملی نیستم، اما به شرطی که آنها قدر و ارزش پیراهم مقدس تیم ملی ایران را بدانند و برای پرچم کشور عزیزمان جانفشانی کنند.

«جواد داوری» امروز (جمعه) در گفت و گویی تلویزیونی با اشاره به برنامه‌هایی که برای پیشرفت فدراسیون بسکتبال دارد، اظهار داشت: مجمع انتخاباتی فدراسیون با کش و قوس‌های فراوان برگزار شد و من برنامه‌های خود را به اعضای مجمع ارائه کردم.

وی افزود: توسعه منابع انسانی بسکتبال، اعم از بازیکن، مربی و داور و ... مهمترین برنامه فدراسیون بسکتبال خواهد بود و سعی می‌کنیم آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

رییس فدراسیون بسکتبال خاطرنشان کرد: اختلاف سنی زیادی در تیم ملی بسکتبال وجود دارد، میانگین سنی ۳۳ سال در تیم ملی نشان از این دارد که کار زیادی باید انجام دهیم.

داوری تاکید کرد: استعدادیابی، هدف اصلی فدراسیون در سال‌های آینده است چرا که استعداد و ظرفیت‌های زیادی در کشور داریم ولی در مورد امکانات باید توجه بیشتری به استان‌ها داشته باشیم.

مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال ۹ اسفند برگزار شد که «جواد داوری» با کسب ۳۸ رای به عنوان رییس جدید این فدراسیون معرفی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار