گوناگون

نام ۴مربی بزرگ دنیای فوتبال برای جایگزینی کی روش

پارسینه: رئیس فدراسیون فوتبال در مذاکراتی که با ایجنت های خارجی داشته اعلام کرده که برای جذب مربی خارجی بزرگ مشکل مالی ندارند!

به گزارش پارسینه ، علی کفاشیان پیش بینی قطع همکاری با کارلوس کی روش را کرده بود ، در حال رایزینی برای جذب یک سرمربی بزرگ خارجی است.

او به خوبی می داند که برای فرونشاندن خشم هواداران پرشمار سرمربی پرتغالی باید یک نام بزرگ تر از او را به ایران بیاورد. از همین رو رایزنی هایش را با مدیربرنامه های خارجی شروع کرده و به آنها اعلام کرده که مشکل مالی ندارند.


در حال حاضر رزومه ۴ نام بزرگ دنیای فوتبال روی میز رییس قرار دارد. مارچلو بیلسای آرژانتینی (سرمربی کنونی المپیک مارسی)، اسون گوران اریکسون سوئدی، مارچلو لیپی ایتالیایی و البته گاس هیدینک هلندی بزرگ را واسطه ها به کفاشیان معرفی کرده اند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    واسطه ها یا دلالها

  • ناشناس

    به نظر من گاس هدینگ خیلی مزبی خوبیه باید جایگزین کی روش بشه

  • حسين رضائي

    سلام به خدا اين را قطع همكاري با يك مربي حرفه اي نيست . شما با اين كار هم آبروي ورزش اين مملكت را در مجامع جهاني خدشه دار ميكنيد . بقيه بدانند آنها هم نميان. چرا براي عدم همكاري با طرف مقابل با حيثيت فرد بازي ميشه اينكه كي روش ميگويد در سالن فدارسيون هر وقت آقاي ترابيان من را ميديد. مي گفت مرتيكه يعني چي. ؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    بغیر از آخری بقیه بدرد نمیخورند

  • محمد

    فکر کن یکی از این ۴تا مربی ایران بشه...با این بلایایی که سر کیروش آوردین ویچ ها هم دیگه به ایران نمیان...برین خودتونو گول بزنید رفقا...میدونم منتشر نمیشه,اما خودتون بخونید و فکر نکنید ما همه جیگریم...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار