گوناگون

حضور بانوان در سالن بلامانع است/ فقط بانوان خارجی

پارسینه: دبیرکل فدراسیون والیبال در نامه‌ای به دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا حضور بانوان خارجی را در مسابقات قهرمانی آسیا را تایید کرد.

به گزارش پارسینه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور 18 تیم از نهم تا هفدهم مردادماه سال آینده به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.


شانریت دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا در نامه‌ای به فدراسیون ایران در باره امکان حضور زنان خارجی به عنوان تماشاگر در سالن مسابقات سئوال کرد که محمود افشاردوست دبیر کل فدراسیون والیبال ایران در پاسخ وی اظهارکرد: «حضور بانوان خارجی از قبیل کارمندان سفارت خانه ها، تماشاگران خارجی، خانواده تیم های خارجی و یا دیگر خارجی های مقیم تهران در سالن مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2015 در تهران بلامانع است و فدراسیون والیبال ایران نیز جایگاه ویژه و مناسبی را در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برای آنان مدنظر گرفته است».

این در حالی است که چندی پیش فدراسیون جهانی والیبال از فدراسیون والیبال ایران خواست، حضور بانوان تماشاگر ایرانی را در سالن مسابقات لیگ جهانی والیبال در مرحله نهایی را گارانتی کند و معلوم نیست تصمیم عجیب فدراسیون ایران، مورد موافقت كنفدراسیون قرار بگیرد.

ارسال نظر

  • ساناز

    پا رو سرمون بذارید ولهمون کنید بهتر از این تحقیرهاست

  • ناشناس

    مسابقات بدون حضور بانوان ایرانی لغو وتحریم است

  • عیار

    هنوز فرق بین مسلمان زاده و مسلمان و اتباع خارجی از نظر طبیعتشان مشخص نشده .مگر زن و مرد خارجی و ایرانی و مسلمان و غیر مسلمان از نظر طبیعت فرقی دارند؟ و مثلا زن خارجی احساسش کمتر از زن ایرانیست؟ اخه این قوانین دست و پا گیر دشمن درست کن بی پایه و اساس سطحی مال دورانهای بسیار دور برای جز مسخره شدن ایران و ایرانی فایده دیگری هم داشته؟

  • abbas

    ایرانیها آدم نیستن؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار