گوناگون

طعنه علیرضا بیرانوند به کارلوس کی روش

طعنه علیرضا بیرانوند به کارلوس کی روش

علیرضا بیرانوند مدعی است هیچ وقت تیم ملی را چنین با اشتیاق ندیده است.

پارسینه: جام ملتهای آسیا با بازی افتتاحیه بین قطر و لبنان رسما آغاز شد و حالا فوتبال دوستان ایرانی بی‌صبرانه منتظر رونمایی از تیم قلعه‌نویی در رقابت‌های آسیایی مقابل فلسطین در روز یکشنبه هستند.

یکی از بازیکنانی که به همدلی اعضای تیم ملی برای قهرمانی اشاره داشته، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک یوزهاست.

بیرانوند که پیش از این در گفت‌وگویی با خبرنگاران در تهران کنایه ظریفی نثار کارلوس کی‌روش کرده و گفته بود این دفعه قرار است همه اعضای تیم ملی پس از بازی‌ها به کشور بازگردند، به نظر دوباره به سرمربی پرتغالی سابق خود کنایه زده است.

بیرانوند ابتدا با اشاره غیرمستقیم به صحنه معروف دیدار ایران و ژاپن که بازیکنان به داوری اعتراض داشتند، چنین گفت: «سومین باری است که در جام ملت‌ها شرکت می‌کنم و ۲ بار هم به جام جهانی رفته‌ام. رک، برادرانه و حسینی می‌گویم تنها تورنمنتی است که می‌بینم بچه‌ها تا این اندازه تمرکز کرده و مدام درمورد بازی‌ها صحبت می‌کنند. اینگونه نیست که وقتی ۵ بازیکن کنار هم می‌نشینند، ذهن و فکرشان جای دیگری باشد. مدام درمورد جام ملت‌ها و تمرکز داشتن صحبت می‌کنیم. جلساتی با داوری داشته و با خودمان هم جلسه داشتیم تا برخی موارد را رعایت کنیم. به هرحال در تورنمنت‌های قبلی اتفاقاتی افتاد که دیگر نباید بیفتد. وقتی بازیکنان تا این اندازه مصمم بوده و برای صعود به فینال با هم صحبت می‌کنند، فکر می‌کنم اتفاق خیلی خوبی بیفتد.»

بیرانوند در ادامه مدعی است از روزی که قلعه‌نویی به تیم ملی اضافه شده وی اشتیاق بیشتری را حس کرده است؛ حرف‌هایی که به نظر کنایه مجدد به کی‌روش هم باتوجه به صحبت‌های قبلی باشد: « از روزی که قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، این اشتیاق را دیدم. از روزی که به تیم ملی آمدند، صحبت از صعود به جام ملت‌ها بود. مطمئن باشید با دل و جان بازی می‌کنیم و امیدوارم هواداران دعا کنند. اگر قرار است اتفاقی بیفتد باید انرژی از طرف مردم برای ما بیاید. ان‌شاءالله به ما انرژی بدهند تا دلشان را شاد کنیم.»

 

منبع: افکارنیوز

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار