گوناگون

طارمی، جام ملت های آسیا و خط حمله بحرانی پورتو!

طارمی، جام ملت های آسیا و خط حمله بحرانی پورتو!

وضعیت پورتو در خط حمله چندان خوب نیست و غیبت مهدی طارمی، ستاره ایرانی، در ماه ژانویه به این بحران دامن زده است.

ورزش سه نوشت: به نظر می‌رسد که حضور در ترکیب پورتو حتی برای بازیکنانی که با این تیم قرارداد دارند هم دیگر کار چندان آسان نیست. 

فران ناوارو اولین خرید این فصل پورتو بود اما سرجیو کونسیسائو حاضر نیست هیچ جایگاهی را در ترکیب اصلی این تیم به او اختصاص دهد و این بازیکن فرصتی برای اثبات توانایی‌هایش در این تیم در اختیار نخواهد داشت. 

کونسیسائو پس از بازی شب گذشته برابر چاوز که با یک گل به سود پورتو به پایان رسید به خبرنگاران گفت: «فران ناوارو عضوی از تیم المپیاکوس خواهد شد. من فقط درباره بازیکنانی که در حال حاضر در تیمم دارم صحبت می‌کنم.»

او به این ترتیب تایید کرد که ناوارو به زودی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه را ترک خواهد کرد و با قراردادی قرضی به یونان منتقل خواهد شد تا فرصت بیشتری برای بازی در اختیار داشته باشد. 

شاید بسیاری انتظار داشتند که طارمی بیشترین زمان و فضای ممکن را در ترکیب پورتو در اختیار داشته باشد اما این اتفاق رخ نخواهد داد و او به زودی باید پرتغال را ترک کند تا همراه تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا به میدان برود و این موضوع آسانی برای آنها نخواهد بود. 

البته باید به این نکته هم توجه داشت که ارزشمندترین مهاجم حال حاضر پورتو در آستانه پایان قراردادش با این باشگاه در انتهای فصل است و به احتمال زیاد آنها را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد. بنابراین کونسیسائو چاره دیگری جز پیدا کردن راه حل برای نبود طارمی ندارد. 

این مربی در بازی برابر چاوز تصمیم گرفت از تونی مارتینز که چهار ماه از ترکیب اصلی دور بود استفاده کند و در این باره اظهار داشت: «دلیل استفاده از این بازیکن تلاش او و همچنین استراتژی ما برای بازی بود. او خیلی خوب کار کرده است . اوانیلسون در اوایل هفته احساس درد داشت و حتی یک روز با ما تمرین نکرد. هر بازیکنی که در این تیم هست در پست خودش بازیکن مهمی برای ما است.»

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار