گوناگون

پست جنجالی و جدید شروین حاجی‌پور وایرال شد+تصاویر

پست جنجالی و جدید شروین حاجی‌پور وایرال شد+تصاویر

شروین حاجی‌پور ساعاتی پیش پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش پارسینه، شروین حاجی‌پور در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ در شهر بابلسر مازندران متولد شد. او دیپلم رشته ریاضی را کسب کرده و مدرک کارشناسی در رشته اقتصاد را از دانشگاه مازندران اخذ کرده است.

او از ۸ سالگی، حاجی‌پور در کلاس‌های موسیقی مختلف شرکت کرده است. با شرکت در فصل اول برنامه عصر جدید، توانست خود را به عنوان یک خواننده معتبر مطرح کند. در این برنامه، با اجرای ترانه "شاید بهشت"، موفق به دریافت رای مثبت تمامی داوران شد. آریا عظیمی‌نژاد، آهنگساز و داور این برنامه، به دلیل صدای منحصر به فردش، حاجی‌پور را تحسین کرد و اظهار کرد: "ما کمتر فردی را دیده‌ایم که هم آهنگ بسازد، هم بخواند و هم ترانه و شعر بسراید." همچنین، حامد صفایی، کارگردان هنری عصر جدید، با بیان اینکه حاجی‌پور شرکت کننده عصر جدید بوده است، اظهار نگرانی کرد که او در آینده ممکن است مشکل‌ساز شود.

شروین حاجی‌پور ساعاتی پیش پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خود منتشر کرد و در ادامه آن نوشت:

به خورشید رسیدی، صدام کن

photo_2024-05-26_23-33-19

photo_2024-05-26_23-33-22

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    جناب ناله عقده ای !!! بزودی سر از آنطرف مرزها در خواهد آورد و با دو تا گوگولی مگولی این طرف و آنطرف ترانه خواهد خواند !!!!!

  • فریبرز

    این احمق ساده لوح بد وقتی را برای نوکری غرب انتخاب کرده. وقتی که خود غرب هر روز بیش از بیش رفتارهای ضد دمکراسی و آزادی عقیده از خود نشان می دهد. چطور است این آقای هنرمند زپرتی ککش برای دورویی اربابانش نمی گزد. اگر جناب ایشان در مثلا آلمان این منتر بازیها را در می اورد چند تا پست گردنی و دادگاه و اردنگی دریافت می کرد و باید جریمه سنگین مالی می پرداخت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار