گوناگون

وزیر میراث فرهنگی:

پروژه مسجد قیطریه باید با نظارت کارشناس میراث فرهنگی جلو برود+فیلم

پروژه مسجد قیطریه باید با نظارت کارشناس میراث فرهنگی جلو برود+فیلم

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ساخت مسجد در بوستان قیطریه با حضور کارشناس وزارت میراث فرهنگی پیش برود.

پارسینه: عزت اله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت مسجد در بوستان قیطریه، اظهار کرد: آنچه اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به منطقه یک شهرداری اعلام کرده ملاک مواضع وزارتخانه است.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به پیشینه تپه قیطریه باید ساخت مسجد در این بوستان با حضور کارشناس وزارت میراث فرهنگی جلو برود، یادآور شد: بنده در رابطه با ساخت مسجد در پارک در ۶ تا ۷ سال قبل در پست‌های اینستاگرامی نظر شخصی داشته‌ام و اسناد آن موجود است، اما حق ندارم نظر شخصی خود را اعلام کنم و بنده و شهردار عضو هیئت دولتیم و هرگونه تبصره و نظری داشته باشیم به نظر خود ترجیح می‌دهیم.

ضرغامی همچنین تصریح کرد: بنده هرگونه نظری داشته باشم به شهردار اعلام می‌کنم و بحث ما نظر شخصی نیست؛ به هرشکل وزارت میراث فرهنگی وظایف خود را با حفظ دستورالعمل‌ها پیش می‌برد.

گفتنی است مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و بیست و چهارمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران تأکید کرد که ساخت مسجد در بوستان قیطریه با حضور کارشناس وزارت میراث فرهنگی انجام خواهد شد.

 

منبع: شهر

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار