گوناگون

پلنگ شکارچی در یک چشم به هم زدن تبدیل به طعمه شیر شد+ فیلم

پلنگ شکارچی در یک چشم به هم زدن تبدیل به طعمه شیر شد+ فیلم

شیر به یک پلنگ بی ادعا حمله ور می شود تا این شکارچی را به طعمه تبدیل کند!

پارسینه: در یک کلیپ باورنکردنی حیات وحش، پلنگ شکارچی ناگهان توسط یک شیر تعقیب و تبدیل به طعمه می شود! این ویدئو با صحنه ای آغاز می شود که در آن یک پلنگ در حال تغذیه طعمه ای است که با موفقیت آن را شکار کرده است. پلنگ با احتیاط به اطراف نگاه می کند و ظاهراً از خطری که نزدیک می شود آگاه است. شیری که در آن نزدیکی بود، غوغای کشته شدن طعمه را شنیده و بلافاصله راه خود را به سمت صدا کج می کند. پلنگ چند نگاه به شیر ​​می اندازد، اما نمی تواند گربه بزرگ را که خود را که پنهان شده ببیند.

حمله غافلیگرانه شیر به پلنگ

شیر قبل از اینکه به سمت پسر عموی گربه سان کوچک‌تر خود بپرد به پلنگ نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شود. در یک لحظه  پلنگ غافلگیر می شود اما واکنشش برق آسا است! پلنگ از لاشه دور می شود، اما شیر به تعقیب آن ادامه می دهد! شیر در چند قدمی پلنگ را می گیرد. گربه کوچکتر در حالت تسلیم و تدافعی به پشت خود می چرخد! غرش های خشمگین آنها به هوا بلند می شود. پلنگ ها یکی از بزرگترین قاتلان توله شیرها هستند و به همین دلیل شیرهای ماده در هر فرصتی پلنگ را می کشند!

شیر یک نفس می کشد و پلنگ ازاین فرصت برای فرار به سمت درختی نزدیک استفاده می کند. گربه بزرگ روی پاهایش می پرد و با سرعت از شیر ماده دور می شود. با این حال شیر باز هم آن را تعقیب می کند. پلنگ درست قبل از اینکه شیر آن را بگیرد موفق می شود به درخت برسد و مانند سنجاب به بالای درخت شلیک می کند! شیر برای لحظه‌ای در پای درخت منتظر می‌ماند و سپس برای خوردن غذا به سمت لاشه می‌رود.

منبع: رویداد۲۴

ارسال نظر

  • جمشیدنوری

    شیر نره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار