گوناگون

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    خدا بده شانس دختر خاله من چند سال پیش اومد ایران یه خورد کم حجاب بود البته با مانتوی گشاد شلوار گشاد شال خیلی خوشگل و لاک همرنگ شال و ماتیک ولی یه خورده مو بیرون توالت تمیز و عینک آفتابی !!! گشت ارشاد گرفتش !!!!

  • شیرین صفوی

    اسب تروا است باور نکنید هنوز دستور آزادی حجاب نیومده که

  • شهروند

    واقعا خجالت آوره اين همه دورويي. اگر بي حجابي زشته تو همه اشكال اون زشته.

  • خلیج فارس

    اینکه بعضی زنان بدون پوشش و حجاب در مراسمی مثل پیروزی انقلاب ، شرکت می کنند ، چند برداشت می شود ، کرد ؛
    ۱؛ برداشت اول این هست که از آنها خواسته شده که بدون حجاب و پوشش در مراسم شرکت کنند .
    ۲؛ یا اینکه ، به عنوان یک انسان و شهروند ایرانی ، حق و حقوقی دارد که به دنبال مطالبه حق و حقوق اجتماعی اش هست ، این زن مخالف یا معاند یا برانداز نیست ، یک شهروند هست که یک سری خواسته دارد که مسئولان باید به آن توجه کنند . مطالباتی مدنی به عنوان یک شهروند ایرانی ، یک زن ؛
    ۱؛ آزادی حجاب و پوشش
    ۲؛ اجرای حقوق شهروندی و انسانی
    ۳؛ تغییر و تحول در مسائل اجتماعی بعد از ۴۶ سال
    ۴؛ تغییر و اصلاح و تدوین قوانین جدید و نو در در رابطه با حقوق زنان
    ۵؛ بعد از ۴۶ سال مملکت داری با قوانین فرسوده و کهنه ، با رکود و سکون با سنت ها و رسوم گذشتگان ، نیاز هست که نسل جوان ، نسل فعال و پویا جامعه ، دانش آموز و دانشجو ، پزشک ، پرستار ، مهندس ، اساتید نخبه جوان ........‌‌ زیر چتر قوانین اجتماعی جدید حمایت شوند ، تا شاهد مهاجرت ، بیکاری ، خودکشی ، اعتراض خیابانی و اعدام و تنش و اختلافات نباشیم ، نسل جوان ما و نسل قبل تر و نسل دهه ۹۰ که بعدها بزرگ می شود ، با قوانین قدیمی و ۴۶ سال دچار فرسودگی شده و اگر امروز سرباز ما در پادگان به همکارانش تیراندازی می کند ، اگر رزیدنت ها ما و نسل جوان و نوجوان ما به مرگ خود خواسته دست می زنند ، اگر جوان راهکار و راه حل اعتراض خیابانی را انتخاب می کند ، اینها ریشه در جامعه بدون تغییر و تحول با حصار تحریم و انزوا با محدودیت های اجتماعی دارد .
    ۵؛ امروز انقلاب ما به نسل چهارم رسیده ، نسلی که با تکنولوژی و با جهان به روز با مردم به روز و مدرن سروکار دارد ، این نسل خودش را با قوانین و رسوم و سنت و صحبت های حاج علم الهدی همسو نمی داند سنت ها و رسوم و تفکرات قدیمی را نمی فهد .او به قاسم سلیمانی اعتقاد دارد ، چون قاسم از خواسته های او به عنوان نسل جوان و نوجوان حمایت کرد به رغم تفاوت نسلی ، عدم اجبار به پوشش و لباس خاص ، عدم اجبار تفکر و ایدئولوژی خاص ، احترام به تفکرات رنگ وارنگ ، تفکرات انسانی ، احترام به مذاهب و عدم جدایی و دسته بندی مردم ، عدم انحصارگری و انحصار طلبی ، توجه و احترام و تکریم مردم ( سیل خوزستان ) ، این مطالبه و خواسته نسل جوان و نوجوان هست که در سایه سنت گرایی یا مذهبی گرایی و یا نفع شخصی و گروهی ،......... متاسفانه نادیده گرفته شده و ثمره این ، طرد یا فراموشی ، عدم تکریم و احترام .......‌... را در شهریور گذشته با مرگ مهسا امینی در خیابانهای کشور دیدیم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار