گوناگون

صحبت جنجالی دختر دانشجو روی آنتن زنده: در این چهل سال چه کردید برای ما؟+فیلم

صحبت جنجالی دختر دانشجو روی آنتن زنده: در این چهل سال چه کردید برای ما؟+فیلم

بخشی از صحبت‌های جنجالی یک دانشجوی دختر در برنامه زنده «به اضافه یک» که از شبکه سه سیما پخش می‌شود را منتشر کرده که بحث برانگیز شده است.

 

چندثانیه، بخشی از صحبت‌های جنجالی یک دانشجوی دختر در برنامه زنده «به اضافه یک» که از شبکه سه سیما پخش می‌شود را منتشر کرده که بحث برانگیز شده است.

او گفت: من رای نمی‌دهم، در این چهل سال چه کردید برای ما؟! کدام نماینده واقعی مردم می‌تواند با وجود شورای نگهبان به انتخابات بیاید؟

 

ارسال نظر

  • رضا

    نزدیک انتخابات از سیستم سوپاپ زودپز زیاداستفاده میشه. یکی تو تلویزیون انتقاد می کنه. یکی کراوات میبره جشنواره و... دیگه عادی شده.

  • گمنام

    آفرین بر خانم شجاع

  • گمنام

    آفرین

  • شیرین صفوی

    هیچ کاری هم نکرده از زمان شاه که بهتر بوده والا الان تو یا فروزان بودی یا مهوش و شهپر یا گوگوش!! یعنی واقعا هیچ کاری نکرده که دختر و پسر خدمتکار خونه ما دانشجو هست !!!!!!!!!!!!! خونه تو جنوب شهر داره اپن و به روز !!!!!!!!!!! یعنی واقعا هیچ کاری نکرده جمهوری اسلامی !!!!!!!!

    • علیرضا

      فقر همه گیر شده بدلیل نا عدالتی.و خرج کردن ثروت کشور بدون اجازه مردم در مسیرهای دلبخواهی ...

    • علیرضا

      میلیون ها زن تنفروشن و هزاران مرد کلیه فروش و دزد و گدا و خیابون خواب و جیب بر و خفت گیر و .......لعنت بر مسببان فقر و فلاکت مردم

  • محمد

    اون پسر هی متذکر میشه کالا برگ رو مطالعه کردین!!! عجیبه این فرد اینقدر نادونه؟ آیا کالا برگ یا کل یارانه چه مشکلی از فقرا رو حل کرده آیا با یارانه و کالابرگ میشه یه خونه حداقلی که قیمتش یک میلیارد است خرید؟ فقر یعنی چی؟ آیا با این کالا برگ و همه یارانه چقدر میشه خرید برای یک خانواده داشت... عجیبه خود همه اقتصاد دانا الآن خط فقر رو اعلام میکنند 29 میلیون تومان یارانه وکالا برگ چقدره؟!!! خود وزیر اقتصاد تازه داره اعلام میکنه بیست و هشت میلیون نفر زیر خط فقرند؟ کالا برگ از یک طرف میدن یارانه هم میدن اما با کشیدن مالیات بر روی کالاها دوباره چند برابرش پس میگیرند!!! از افتخارات دولت برای سال گذشته افزایش 87 درصدی مالیاتها بوده!!! مالیاتها رو کیا میدن... اون کارخونه که مالیات میده اجازه ازایش قیمتش رو هم قبلا گرفته و این یعنی یک فرد برای خرید یک ماست وپنیر علاوه بر ارزش افزوده در مالیاتی که کارخانه نیز پرداخت میکند سهیم است....یک خودرو چرا گرونه برای اینکه هزار جا مالیات روش پرداخت میشه از کوچکترین قطعه که قطعه ساز میسازه تا زمانی که تبدیل میشه به یک خودرو هزار جا مالیات داده... در آخر ما ملت مالیات میدیم و از همه بدبخت تر کارمندا هستند که دستشون جلو دولت دراز است و درآمد دیگری ندارند وگرنه سایر مشاغل نیز با افزایش قیمت محصول یا مزد کار خود از پس هزینه ها برمیاد اما کارمندا با این همه اوصاف تورم فقط بیست درصد افزایش حقوق دارند!!! به قول خودشان تورم چهل درصد مالیات هشتاد هفت درصد اما حقوق بیست درصد!!!

  • علیرضا

    درود بر این دختر شجاع.صدا و سیمای میلی فقط دم انتخابات به مخالفان تریبون میده

  • حميد

    اصولگراها چيزي که خوب ياد گرفته اند اينه که نگذارند ديگران نظر خود را بيان کنند !!! از کوشکي و شريعتمداري و غيره بگير تا همين آقاي دانشجوي جوان !!!

  • وحید

    پسرواقعااحمق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار