گوناگون

کنایه سنگین مجری تلویزیون به وعده های رئیس جمهور+فیلم

کنایه سنگین مجری تلویزیون به وعده های رئیس جمهور+فیلم

مجری تلویزیون با کنایه به وعده انتخاباتی رئیس جمهور گفت: تورم تک رقمی که آرزو شد لااقل در تیم اقتصادی دولت تجدیدنظر کنید.

ارسال نظر

  • پارسا

    عملکرد آقای خاندوزی وزیر اقتصاد بسیار ضعیفه. یه سامانه پنجره واحد مجوزهای کسب و کار رو راه اندازی کرده و مدام با اون تو تلویزیون و همایش و سمینار و ... خودشو به نمایش می گذاره. سامانه ای که اصناف بهش کلی اعتراض دارن. چون کلی گپ داره و خیلی وقتها بدون استعلام های لازم پلیس و قوه قضائیه و ... به بهونه طولانی شدن فرایند صدور مجوز ، مثلا به یک نفر با مشکلات اخلاقی و سوء سابقه مجوز راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی مثل تعمیر خودرو سیار رو میده و حالا نه اصناف مسولیت اونو قبول می کنن چون میگن ما در جریان نبودیم و جز اعضای اتحادیه ما نیست و نه خود وزارت اقتصاد روی این افراد کنترل داره. نتیجه این میشه که یک فرد فاقد تخصص مکانیک و دارای مشکل اخلاقی تو نیمه شب تو جاده های بین شهری میره به یه خانمی که ماشینش تو راه مونده سرویس می ده و معلوم نیست که چه اتفاقی اون وسط برای سلامت اون خانم می افته. اما برای ایشون امنیت ناموس من و شما مهم نیست. همون طور که سفره خالی مردم براش اهمیتی نداره. تورم بیداد می کنه و ایشون فقط به این فکر می کنه که امروز با کدوم کت و شلوارش بیاد تو تلویزیون! آقای دکتر رئیسی در اولین فرصت وزیر اقتصادتون رو عوض کنید. این وزیر ، شما و ما و کشور رو به خاک سیاه نشونده. کسب و کارها دارن تعطیل میشن. رکود اقتصادی در راهه. تا کی میخواید با ایشون باخت بدهید؟ نزدیک سه سال وقت داشتند که تورم رو کاهش بدهند ولی نتونستن. چون این کاره نیستن. ایشون از ارتباطات مجلس و دولت فقط برای ساکت کردن مخالفین استفاده می کنه نه برای پیشبرد اهداف اقتصادی دولت.

  • آرش

    آقای خاندوزی وزیر نیست که بازیگره. مدام تو تلویزیونه. اینقدر که حواسش به تنوع کت و شلوارهاشه به تورم نیست. منم بالای ۵۵ میلیون حقوق می گرفتم بی خیال تورم بودم و دنبال شوی تلویزیونی برای فک و فامیل هام بودم. سه ساله ما کارگرها رو به خاک سیاه نشونده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار