گوناگون

شیاطین‌سرخ جام دوم را از سیتی گرفت

شیاطین‌سرخ جام دوم را از سیتی گرفت

منچستریونایتد با پیروزی ۲-۱ در ورزشگاه ومبلی مقابل منچسترسیتی برای چهاردهمین مرتبه قهرمان جام‌حذفی انگلیس شد.

به گزارش پارسینه و به نقل از مشرق، فینال جام‌حذفی انگلیس طبق سنت هر سال در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد و امسال هم مثل سال گذشته نبردی بین دو تیم همشهری منچسترسیتی و منچستریونایتد بود که شیاطین‌سرخ با برتری ۲-۱ در این دیدار قهرمان شدند.

سیتی طبق انتظار مالکیت توپ و میدان را از ابتدا در اختیار داشت، اما در دقیقه ۳۰ اشتباه یوشکو گواردیول که توپ را پشت سر استفان اورتگا انداخته بود، باعث شد تا الخاندرو گارناچو گل نخست بازی را برای شیاطین‌سرخ بزند. دقیقه ۳۹ حمله برق‌آسای دیگری از یونایتد گل دوم را برای این تیم به همراه داشت. پاس اول از الخاندرو گارناچو، با گلسازی هنرمندانه برونو فرناندش و ضربه نهایی دقیق کوبی ماینو گلی تماشایی به ثبت رساند. نیمه نخست سیتی موفق نشد حتی یک گل را هم تلافی کند و این نیمه با نتیجه ۲-۰ به سود تیم اریک تن‌هاخ پایان یافت.

دقیقه ۵۴ شوت ارلینگ هالند به تیر دروازه برخورد کرد تا اولین فرصت خوب سیتی برای بازگشت هدر برود. سرانجام فشار سیتی با گل ژرمی دوکو در دقیقه ۸۷ به بار نشست تا تیم گواردیولا امید اندکی برای جبران داشته باشد؛ امیدی که در نهایت ناامید شد!

در نهایت شیاطین‌سرخ بردشان را حفظ کردند تا برای چهاردهمین مرتبه قهرمان جام‌حذفی انگلیس شوند. با این قهرمانی تعداد قهرمانی‌های‌شان با آرسنال برابر شد و با توجه به نایب‌قهرمانی‌های بیشتر پرافتخارترین تیم قدیمی‌ترین تورنمنت تاریخ شدند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار