گوناگون

خبر خوب برای سردار قبل از بازگشت به ایتالیا

خبر خوب برای سردار قبل از بازگشت به ایتالیا

سردار آزمون که پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام ملت‌های آسیا به تمرینات رم برگشته بود، در دقایق پایانی بازی به زمین مسابقه رفت ولی فرصتی برای اثرگذاری و تغییر نتیجه به دست نیاورد و نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

 

سرمربی رم اعلام کرد که پس از بازگشت آزمون، لوکاکو زمان بیشتری برای استراحت خواهد داشت.

رم شب گذشته در دیداری حساس از هفته بیست و چهارم سری آ، مغلوب اینتر شد. این نتیجه در شرایطی به دست آمد که جالوروسی با پیروزی دو بر یک به رختکن رفته بود ولی در نیمه دوم ورق بازی برگشت و نراتزوری توانست سه مرتبه دیگر گلزنی کرده و در نهایت چهار بر دو به پیروزی دست یابد.

 سردار آزمون که پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام ملت‌های آسیا به تمرینات رم برگشته بود، در دقایق پایانی بازی به زمین مسابقه رفت ولی فرصتی برای اثرگذاری و تغییر نتیجه به دست نیاورد و نتوانست مانع از شکست تیمش شود. با این حال، خبرهای خوبی برای او از زبان سرمربی جالوروسی به گوش می‌رسد.

شب گذشته و در شرایطی که بازی با نتیجه سه بر دو در جریان بود، روملو لوکاکو یک موقعیت تک به تک استثنایی به دست آورد ولی روی تعلل این بازیکن و تیزهوشی زومر و خروج به موقع او از دروازه، سنگربان نراتزوری موفق شد مانع از گلزنی ستاره بلژیکی شود که این موضوع باعث انتقاد شدید هواداران رم از این بازیکن شد.

در پایان بازی، ده روسی در واکنش به انتقادات از لوکاکو گفته بود: خیلی آسان است که فقط به اتفاقات منفی نگاه کنیم و یک بازیکن را مقصر بدانیم. حوادث یک بازی را تغییر می‌دهند، اما ما با هم آن‌ها را می‌بریم و با هم می‌بازیم. تمام 11 بازیکن و من نیز در نیمه دوم فشار روی بازی را پایین آوردیم و مجبور شدیم تاوان آن را بپردازیم. وقتی بازیکن بودم از سرزنش رسانه‌ها به دنبال عملکرد یک بازیکن عصبانی می‌شدم و الان هم از این کار خوشم نمی‌آید.

ده روسی سپس درباره لوکاکو گفت: او برای من همان بازی را انجام داد که بقیه انجام دادند، اما واضح است که ما خیلی خوشحال نیستیم زیرا شکست خوردیم.

سرمربی رم در ادامه بر لزوم استراحت لوکاکو و میدان دادن به آزمون تأکید کرد و گفت: من قبلاً 5-6 مصاحبه انجام داده‌ام و گفته‌ام که در بازی‌ها هم برد وجود دارد و هم باخت. اگر لوکاکو گل می‌زد همه خوشحال می‌شدیم. اگر او به ایجاد 3-4 موقعیت در هر بازی ادامه دهد، گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند، اما حالا که آزمون برگشته باید کمی به لوکاکو فرصت استراحت بدهیم.

ده روسی ادامه داد: من این را (استفاده از آزمون بجای لوکاکو) می‌گویم زیرا لوکاکو کمی خسته است. اما او بازی خوبی انجام داد. روملو در طول هفته رفتار فوق العاده‌ای با من و هم تیمی‌هایش دارد، مهم نیست که چند بار برای انجام تمرینات اضافی می‌ماند، او یک بازیکن حرفه‌ای است. واضح است که شما باید نسبت به بازیکنان باتجربه مطالبه‌گر باشید و من مانند بقیه با او صحبت خواهم کرد، اما اگر شکست بخوریم، همه با هم این کار را انجام داده‌ایم.

رم در بازی بعدی خود در رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف فاینورد می‌رود و سپس با فروزینونه روبرو خواهد شد. باید دید که ده روسی چه زمانی از آزمون بجای لوکاکو در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد.

 

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار