گوناگون

پیشبینی سرمربی بعدی بارسا توسط هوش مصنوعی

پیشبینی سرمربی بعدی بارسا توسط هوش مصنوعی

یاروسلاو کرولوفسکی رئیس سابق باشگاه لهستانی ویسلا کراکوف و مدیر یک شرکت فناوری کامپیوتری با استفاده از هوش مصنوعی لیستی 10 نفره از مناسبترین مربیان برای هدایت بارسا را منتشر کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی سرمربی فعلی بارسا پس از شکست ناامیدکننده 5-3 مقابل ویارئال در لالیگا اعلام کرد که با وجود باقی ماندن یک سال دیگر از قراردادش با آبی و اناری‌ها در تابستان این باشگاه را ترک خواهد کرد. از زمان اعلام این خبر توجه همه خبرگزاری های جهان به گزینه های محتمل جانشینی ژاوی بوده است. اخیرا از فرانک رایکارد و رافا مارکز به عنوان افرادی که بیشترین شانس را برای جانشینی سرمربی 44 ساله کاتالان دارند نام برده شده است.

لارپوبلیکا گزارش می دهد که کرولوفسکی موسس و مدیر عامل شرکت فناوری سینریس و رئیس سابق باشگاه دسته اولی ویسلا کراکوف لهستان از مدل های هوش مصنوعی برای تهیه لیستی با نام هایی غیرمنتظره از 10 مربی که برای جایگزینی ژاوی در بارسلونا در تابستان بعد ایده آل هستند، استفاده کرده است. 

در صدر این لیست ایمانول آلگواسیل از رئال سوسیداد قرار دارد و بعد از او به ترتیب پائولو فونسکا از لیل و تیاگو موتا از بولونیا قرار دارند. از دیگر مربیان برجسته می توان به استفن بامگارت، ژابی آلونسو، روبن آموریم سرمبی اسپورتینگ لیسبون و آرنه اسلات سرمربی فاینورد اشاره کرد.

روبرتو دی زربی از برایتون، وینچنزو ایتالیانو از فیورنتینا و گارسیا پیمینتا از لاس پالماس در انتهای این لیست 10 نفره قرار گرفته اند. نکته جالب عدم قرار گیری نام آنتونیو کونته، ژوزه مورینیو و کلوپ، مربیان مطرحی که هنوز تیمی برای هدایت در فصل 25-2024 ندارند، در این لیست است

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار