گوناگون

سرنوشت مبهم گرشاسبی و اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس

سرنوشت مبهم گرشاسبی و اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس

پارسینه: چند روزی است که موضوع کنارگذاشتن بازنشسته‌ها از سمت‌هاي خود به بحث اصلی همه حوزه‌ها، ازجمله ورزش تبديل شده است.

به گزارش پارسینه ؛ چند روزی است که موضوع کنارگذاشتن بازنشسته‌ها از سمت‌هاي خود به بحث اصلی همه حوزه‌ها، ازجمله ورزش تبديل شده است.

به همين دليل، مديران فدراسيون در رشته‌های مختلف در حال کناررفتن از سمت خود هستند، اما فدراسيون فوتبال و داستان اعضای هيئت‌رئيسه به بحرانی جدی براي وزارتخانه تبديل شده است! اگر اعضای هيئت‌رئيسه و شخص تاج با فشار دولت از سمت خود کناره‌‌گيری کنند، احتمال تعليق فوتبال ايران در آستانه جام ملت‌های آسيا بسيار است. از طرفی ديگر، مجلس شورای اسلامی نيز به‌شدت خواهان اجرای قانوني است که در بهارستان تصويب شد و مورد تأييد شورای نگهبان قرار گرفت. از روز پنجشنبه، مهدی تاج سر کار خود حاضر نشده است تا شائبه‌ها درباره ماندن يا رفتن او بيش از پيش مطرح شود. همچنين با استعفای محمدرضا ساکت از سمت دبيرکلی فدراسيون فوتبال، فشار به اين فدراسيون تا حدوی نمايان شد. تاج پذيرفت يار قديمي‌اش، محمدرضا ساکت، از سمت خود کنار برود، اما اعضاي هيئت رئيسه در سمت خود باقی بمانند که ظاهرا اين مسئله مورد موافقت بالادستي‌ها قرار نگرفته است. با این حال امروز وزیر ورزش اعلام کرد تاج مشکلی برای ادامه کار ندارد و طبق ماده ۶۰ می‌تواند به کار خود به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ادامه دهد. با این حال اما وضعیت اعضای هیات رییسه همچنان نامشخص است چرا که آنها نمی‌توانند از این ماده برای بقا استفاده کنند. اما تایید وزیر ورزش حداقل این نوید را می‌دهد که فوتبال از خطر تعلیق دور شود.

گرشاسبی؛ بازنشسته‌ی ناامید از بقا!

حميدرضا گرشاسبی، مدير کنونی باشگاه پرسپوليس، نیز به همين دليل بايد از رأس کادر مديريتی باشگاه کنار برود تا وزارت ورزش فرد جديدی را جانشين او کند. گرشاسبی جمعه استعفای خود را تکذيب کرد، اما اعلام کرد پاسخ نهايی برای ابقا يا رفتنش تا عصر شنبه از سوی وزارت ورزش مشخص خواهد شد. با وجود استعفای دو عضو هيئت‌مديره باشگاه پرسپوليس، هنوز وزير ورزش و جوانان با استعفای آنها موافقت نکرده است (تا زمان نگارش مطلب). محمدرضا حاجي‌بيگي و ابوالفضل روغني، دو عضو بازنشسته هيئت‌مديره باشگاه پرسپوليس، روز پنجشنبه و در راستای منع به‌کارگيري بازنشستگان از سمت خود استعفا دادند. سلطاني‌فر، وزير ورزش و جوانان کماکان دنبال اين است تا بتواند راهی براي ماندن مديران بازنشسته در پرسپوليس پيدا کند و قرار است نتيجه نهايی مشخص شود. در‌صورتي‌که گرشاسبي نتواند مجوز فعاليت مديران بازنشسته را در پرسپوليس بگيرد، علاوه بر دو عضو ياد‌شده، حميدرضا گرشاسبی، مديرعامل باشگاه پرسپوليس، هم از سمتش کنار خواهد رفت. بازيکنان پرسپوليس که اين روزها با وجود محروميت از پنجره نقل و انتقالات در آرامش و با تلاش به دنبال عبور‌ از اين بحران هستند، با انتشار پست‌هايی مشترک و حمايت از گرشاسبی با هشتگ «با شما در آرامشيم» اميدوار به حفظ و ادامه همکاری اين مدير هستند. همچنين حسين ماهيني، اميد عاليشاه و سيدجلال حسيني با مصاحبه‌هايی جداگانه خواستار ابقای گرشاسبی در رأس مديريت اين تيم هستند و معتقدند با رفتن گرشاسبی، پرسپوليس بايد از صفر شروع کند. ظهر ديروز نيز برخی هواداران پرسپوليس با حضور در اطراف وزارت ورزش، اعتراض خود را به تغييرات مديريتی در باشگاه ابراز کردند و خواستار ادامه ثبات در باشگاه خود شدند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    طاهری و ترکاشوند و....... کجایند؟؟؟؟؟؟؟؟
    خوردند و رفتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار