گوناگون

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتقاد به سیدبندی ندارد!

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتقاد به سیدبندی ندارد!

پارسینه: قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و استقلال در گروه مرگ‌ قرار گرفت و البته پرسپولیس نیز شرایط خیلی بهتری از رقیب خود ندارد!

طبق معمول هر سال، امروز شاهد یک شاهکار دیگر از کنفدراسیون فوتبال آسیا بودیم. امروز قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و عجیب‌ترین اتفاقات ممکن در گروه‌بندی‌ها رخ داد. استقلال در مرگ‌ترین! گروه تاریخ لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های قدرتمند الهلال، العین و الدحیل همگروه شد. تیم‌هایی که هر کدام می‌توانند مدعی جدی قهرمانی این مسابقات باشند. پرسپولیس هم در گروهی دشوار با السد قطر، الاهلی عربستان و برنده یکی از پلی‌آف‌های منطقه غرب همگروه شد.

این اتفاقات سوالات و ابهامات زیادی را به وجود آورده است. مثلا این که آیا سران AFC اصولا اعتقادی به سیدبندی دارند یا نه؟ سوال دیگر این که سید یک گروه A این مسابقات کدام تیم است؟ چرا الوصل که فصل گذشته ضعیف‌ترین تیم گروه خود بود، با الزورای عراق که پس از مدت‌ها شانس حضور در لیگ قهرمانان را پیدا کرده به همراه دو تیمی که باید از مراحل پلی‌آف عبور کنند در یک گروه قرار گرفته‌اند؟ این سوالات در مورد گروه B هم مطرح است و بعید است پاسخی منطقی درباره آنها وجود داشته باشد. چرا در این دو گروه حتی یک تیم مدعی قهرمانی هم دیده نمی‌شود اما در دو گروه C و D تقریبا 7 تیم مدعی حضور دارند؟ قطعا به جز استقلال و پرسولیس، تیم‌هایی مثل الهلال، العین، الدحیل و السد قطر هم از این قرعه‌کشی ناراضی هستند! با قرعه‌کشی فعلی، قطعا 4 تیم مدعی از دو گروه C و D در همان مرحله گروهی حذف خواهند شد و از حالا قابل پیش‌بینی است که در مرحله یک‌هشتم نهایی باید منتظر چند بازی معمولی و نه چندان جذاب باشیم.

ارسال نظر

  • سبحان شاهمرادی اصولگرا

    به نظرم،سید بندی امری خلاف قرعه کشی هست و نباید در قرعه کشی لحاظ گردد،قرعه کشی یعنی همه چیز را به بخت و اقبال واگذار کردن،اگر قرار باشد مدیریت انسانی در آن دخیل باشد دیگر قرعه انداختن محسوب نمیشود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار