گوناگون

مشکلات چمن کار دست سپاهان داد

مشکلات چمن کار دست سپاهان داد

پارسینه: به دلیل مشکلات چمن ورزشگاه نقش‌جهان و اخباری که از وضعیت نامناسب چمن این ورزشگاه منتشر شده، دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر مشکلات قابل توجه چمن این ورزشگاه و کنده شدن قطعه‌هایی از این چمن منتشر شد.

همین موضوع باعث شد که مدیران باشگاه اصفهانی به همراه مدیران ورزش اصفهان در روز نخست هفته جاری راهی ورزشگاه نقش‌جهان شده و مشکلات این ورزشگاه را از نزدیک تماشا و بررسی کنند.

این موضوع در بازی سپاهان مقابل پیکان تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزان قابل توجهی به چشم آمد و کنده شدن قطعه‌هایی از زمین چمن ورزشگاه، مشکلاتی را برای تیم اصفهانی ایجاد کرد.

در نهایت، امروز مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد که بازی تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

یکی از دلایل مشکلات ورزشگاه نقش‌جهان، قارچ ناشی از گرمازدگی بهره‌برداری نامناسب از ورزشگاه بوده که قرار است این مشکل در هفته‌های آینده برطرف شود.

دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰ روز جمعه دوم ‌شهریوردر ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار