گوناگون

واکنش تاج به شایعه تبانی با سوریه

پارسینه: در پی اظهار نظر عجیب حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده مجلس که در یک توییت، تیم ایران را به تبانی مقابل سوریه متهم کرده بود، رییس فدراسیون فوتبال پاسخ وی را داد.

خبر - تحریریه پارسینه | تاج گفت: از مطرح شدن بحث تبانی توسط نماینده مردم متاسف شدم. در مرام و منش حرفه ای کی روش هیچ وقت چنین چیزی مطرح نیست. فوتبال ایران پاک است و ما سابقه تساوی با سوریه را داشته ایم. از شنیدن بحث تبانی از زبان نماینده مردم بسیار متاسف شدم.

مهدی تاج ادامه داد: سوریه هرگز یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا نبوده؛ اما همیشه حریفی سرسخت برای فوتبال ایران بوده است و ما سابقه تساوی با سوریه را در مقدماتی جام جهانی از 1994 تا به امروز داشته ایم و طرح موضوع تبانی، بازی کردن با اعتبار ورزش کشور و حیثیت فوتبال ملی است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آنها که کی روش را می شناسند، به خوبی می دانند که در مرام، منش و سابقه حرفه ای کی روش هیچ وقت چنین چیزی مطرح نبوده و نیست؛ چراکه او یک مربی بزرگ و معتبر بین المللی است.

تاج درباره بازی و نتیجه ایران مقابل سوریه گفت: ما تا آخرین لحظه تیم برتر و برنده میدان بودیم و حضور بازیکنان جوان و آینده دار و همینطور کمتر از حد انتظار ظاهر شدن برخی بازیکنان و از همه مهمتر خستگی مسافت طولانی بازگشت از کره جنوبی، همه و همه دست به دست هم داد تا تیم ملی نتیجه برد را حفظ نکند؛ ولی این موضوع اصلا از شایستگی کادر فنی و بازیکنان کم نمی کند و ما بدون باخت به روسیه رفتیم.
منبع: ورزش سه

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار