گوناگون

امتیاز آورترین بازیکن استقلال؛ جابر ۸ امتیازی

پارسینه: استقلال سه امتیاز بازی با پدیده را بیشتر از هر کس، مدیون جابر انصاری است. بازیکنی که در نیمه دوم با یک جاگیری و ضربه به موقع، گره کور بازی را باز کرد و منصوریان را از خطر برکناری نجات داد. این بازی، اولین باری نبود که استقلال به لطف گل‌های انصاری از خطر فرار می‌کند.

خبر - تحریریه پارسینه | استقلال سه امتیاز بازی با پدیده را بیشتر از هر کس، مدیون جابر انصاری است. بازیکنی که در نیمه دوم با یک جاگیری و ضربه به موقع، گره کور بازی را باز کرد و منصوریان را از خطر برکناری نجات داد. این بازی، اولین باری نبود که استقلال به لطف گل‌های انصاری از خطر فرار می‌کند.

انصاری این فصل با 4 گل، دومین گلزن استقلال است اما گل‌های او از کاوه رضایی گلزن اول تیم امتیازات بیشتری برای استقلال داشته‌اند. از 4 بازی که انصاری برای استقلال گل زده، 2 بازی با برد و 2 بازی با مساوی به پایان رسیدند. گل‌های انصاری به نفت تهران و فولاد، توسط حریف جواب داده شد و استقلال از این بازی‌ها یک امتیاز گرفت اما سایپا و پدیده، مقابل استقلال شکست خوردند.

گل‌های انصاری، 8 امتیاز برای استقلال داشته و گل‌های کاوه رضایی گلزن اول استقلال، 7 امتیاز برای این تیم آورده است. استقلال با گل‌های رضایی سیاه جامگان و سایپا را برد، با ماشین‌سازی مساوی کرد اما مقابل استقلال خوزستان و تراکتورسازی شکست خورد.

آی اسپورت

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار