گوناگون

سیدحسن خمینی به استقلالی‌ها چه گفت؟

خبر - تحریریه پارسینه | در دیدار امروز بازیکنان استقلال با نوه امام، بعد از حرفهای رضا افتحاری سید حسن خمینی با این مجموعه به صحبت پرداخت.

او ابتدا درباره علاقه ژنتیکی شان به فوتبال گفت:«فوتبال برای خانواده ما یک امر قدیمی نوستالژیک است. من همیشه ورزش را از کودکی دنبال می ‌کردم و بیش از چیزی که فکر می‌ کنید برای بازیهای استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه رفتم. به شخصه معتقدم که هر وقت فوتبال حرکت کرده، ورزش هم پیشرفت داشته است. پیشرفت در فوتبال نشاط اجتماعی می ‌آورد و درحال حاضر معتقدم که آفت دو تیم حاشیه‌ هاست. یک مقدار از این حواشی با توجه به این جمعیتی که دل بسته به استقلال و پرسپولیس هستند، طبیعی است. به هرحال شرایط این دو تیم با دیگر تیمها که هواداران زیادی ندارند، فرق دارد».

او سپس درباره منصوریان حرف زد:«منصوریان در دورانی که بازی می ‌کرد، بازیکن خوب و بی‌ حاشیه و با اخلاقی بود. او در دو فصل قبل نشان داد که استعداد مربیگری دارد و در نتیجه گیری هم موفق بود».

سیدحسن سپس به مظلومی و قلعه نویی هم اشاره کرد:«جا دارد یاد کنیم از مظلومی و قلعه ‌نویی و دیگر مربیان خوبی که در استقلال زحمت کشیدند».

و در انتها تحلیل وضعیت استقلال:«نتیجه در هفته ‌های ابتدایی خیلی مهم نیست اما برای عبور از این وضعیت باید خود کادر فنی و بازیکنان تلاش کنند. استقلال از مربیان خوب و بازیکنان خوبی برخوردار است که می ‌توانند به این تیم کمک کنند. به عنوان مثال، نصرالله عبداللهی روی نیمکت استقلال، انسان بزرگ و فنی هستند. سستی در گام‌ های اول را می ‌شود پشت سر گذاشت اما نباید دستخوش حواشی شد. به اطمینان صحبت‌ های منصوریان بیشتر به آینده دل می ‌بندیم و امیدوارم بتوانید روزهای خوبی را فراهم کنید».

ارسال نظر

  • سیدحمیدکرمانی

    سیدحسن محبوب فوتبالی هاست هرکجافرصتی بوده بااظهارنظرمفید به فوتبال کمک کرده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار