گوناگون

گریت وال تانک ۷۰۰؛ خط و نشان چینی ها برای رقبا!+ عکس

گریت وال تانک 700؛ خط و نشان چینی ها برای رقبا!+ عکس

شرکت گریت وال موتورز در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید نسخه‌ی پلاگین هیبرید خودروی تانک ۷۰۰ را با پسوند Hi۴-T در بازار چین عرضه می‌کند.

پارسینه: گریت وال موتورز با خودروی لوکس و آفرودی تانک ۷۰۰ می‌خواهد با رقبای باسابقه در این حوزه رقابت کند.

شرکت گریت وال موتورز در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید نسخه‌ی پلاگین هیبرید خودروی تانک ۷۰۰ را با پسوند Hi۴-T در بازار چین عرضه می‌کند. نسخه‌ی بنزینی این خودرو در نمایشگاه گوانگژو سال ۲۰۲۳ معرفی شد و گریت وال آن را با قیمت ۶۹٬۷۰۰ دلار پیش‌فروش کرد.
 

wGFMTKEOxr51


تانک زیربرند گروه گریت وال موتورز محسوب می‌شود و تاکنون دو خودرو تحت این نام به بازار عرضه شده است. Tank ۷۰۰ Hi۴-T به موتور سه لیتری V۶ مجهز خواهد بود که به‌همراه موتور برقی مجموعاً ۵۱۷ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این نیرو توسط گیربکس ۹ سرعته‌ی اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.
 
گریت وال موتورز می‌گوید خودروی جدیدش می‌تواند در حالت تمام‌الکتریکی برد ۱۰۰ کیلومتری داشته باشد. تانک ۷۰۰ از چراغ‌های جلوی برجسته و عناصر متمایزی مانند جلوپنجره‌ی مشبک کرومی و چراغ‌های مه‌شکن طلایی بهره می‌برد.

UFZ4ttudvj9a

 

ابعاد خودروی جدید گریت وال ۵٫۰۹ در ۲٫۰۶ در ۱٫۹ متر است که آن را به بزرگ‌ترین مدل در بین خودرو‌های برند تانک تبدیل می‌کند.

در کابین خودرو از دو صفحه‌نمایش LCD با سایز بزرگ، صفحه‌نمایش هدآپ و عناصر ویژه مانند سقف تمام‌چرم استفاده شده است. سیستم صوتی هارمن کاردن و سقف پانورامیک از دیگر آپشن‌های خودروی لوکس گریت وال محسوب می‌شوند.
 

w9a8j0a9HkZA

منبع: زومیت

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار