گوناگون

رونمایی شیائومی از ۵ گوشی جدید؛ از دوربین های چندگانه منحصر به فرد تا شارژ فوق سریع در ۱۹ دقیقه + عکس

رونمایی شیائومی از ۵ گوشی جدید؛ از دوربین های چندگانه منحصر به فرد تا شارژ فوق سریع در ۱۹ دقیقه + عکس

شیائومی از پنج گوشی جدید با مشخصاتی استثنایی رونمایی کرد.

به گزارش پارسینه به نقل از Techradar، شیائومی با رونمایی از پنج گوشی جدید ردمی نوت، سالی پر شور آغاز کرده است، به‌ویژه گوشی‌های رده‌بالا در محدوده جدید دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای هستند.

طیف جدید شامل شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس 5G، ردمی نوت 13 پرو 5G، ردمی نوت 13 پرو، ردمی نوت 13 5G و شیائومی ردمی نوت 13 است.

dZmbPnGeEhJNaaPwXeybQh-970-80.jpg.webp

همانطور که احتمالاً حدس زدید، از میان آنها، Redmi Note 13 Pro Plus 5G گران‌ترین است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ ، تا ۱۲ گیگابایت رم، تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی است.

 شارژ فوق العاده سریع است و می تواند تنها در ۱۹ دقیقه گوشی را از حالت خالی به ۱۰۰ درصد برساند. این گوشی همچنین دارای یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی است. 

ajf8SLsJP6whEstbbwB9tT-970-80.jpg.webp

ردمی نوت ۱۳ پرو 5G، و ردمی نوت پرو ۱۳ شبیه به هم هستند، اما برخی از مشخصات شان کمتر جذاب است. در برابر آب مقاومت کمتری دارند. آنها همچنین فقط شارژ ۶۷ واتی را ارائه می‌کنند – هرچند که هنوز هم بسیار سریع است – و 13 Pro 5G باتری کمی بزرگ‌تر از Note 13 Pro Plus 5G با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌آمپر در ساعت دارد. تراشه های آن‌ها نیز متفاوت است، به طوری که Redmi Note 13 Pro 5G دارای Snapdragon 7s Gen 2 است، در حالی که Redmi Note 13 Pro دارای MediaTek Helio G99 Ultra است. 

5Z6Ej7XDFSqLBFpVfdsGUT-970-80.jpg.webp

سپس به Redmi Note 13 5G می رسیم که دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ است. تراشه MediaTek Dimensity 6080، حداکثر ۸ گیگابایت رم، حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با شارژ ۳۳ وات و دوربین سه لنزی، با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو دارد. در نهایت، Redmi Note 13 وجود دارد که شبیه به Note 13 5G است، اما با تراشه Snapdragon 865 و البته بدون 5G.

NLT2JYbaKT6ZzjPBDZjQYh-970-80.jpg.webp

قیمت‌های اولیه از ۱۹۹ پوند (حدود ۲۵۵ دلار) برای Redmi Note 13 تا ۴۴۹ پوند (تقریباً ۵۷۰ دلار) برای Redmi Note 13 Pro Plus 5G متغیر است، بنابراین حتی مدل برتر شیائومی نیز قیمتی میان‌رده دارد

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار