گوناگون

از نظر عجیب مدیرعامل مایکروسافت درباره دورکاری تا پول صندوق ذخیره فرهنگیان در جیب برخی سلبریتی ها!

از نظر عجیب مدیرعامل مایکروسافت درباره دورکاری تا پول صندوق ذخیره فرهنگیان در جیب برخی سلبریتی ها!

پارسینه: مشغله فراوان گاهی باعث می‌شود از بخش مهمی از اخبار ساعات گذشته بی اطلاع بمانید یا درست در لحظاتی که در حال استراحت بودید، خبر‌های مهمی بر روی خروجی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار گرفته که در جریان آن‌ها هم قرار نگرفته اید، پارسینه تلاش می‌کند صبح هر روز مهم‌ترین این رویداد‌ها را که گاهی از نظر‌ها دور افتاده و کمتر به آن پرداخته می‌شود به اطلاع مخاطبانش برساند.

تحریریه پارسینه| درست در لحظاتی که در کوران مشغله روزانه گرفتار و یا در حال استراحت بودید، خبر‌های مهمی بر روی خروجی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار گرفته است، پارسینه تلاش می‌کند هر بامداد مهم‌ترین اخبار ایران و جهان در طی ساعات گذشته را به اطلاع مخاطبانش برساند. پارسینه هیچگونه دخل و تصرفی در اخبار بامدادی ندارد و صحت و سقم رویداد‌ها و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست.

اجباری شدن استفاده از ماسک در تهران از شنبه


ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت ایران امروز سه‌شنبه اعلام کرد: "اصل اجباری شدن استفاده از ماسک در تهران از روز شنبه اجرایی خواهد شد. جریمه نیز تصویب شده است. در مورد میزان جریمه و نحوه اعمال آن نیز کارشناسی‌های مختلفی در حال انجام است".

وی با بیان اینکه "پیش نویس مصوبه‌ای مبنی بر مجازات افراد کرونایی که اطلاع دارند به کرونا مبتلا هستند، اما در جامعه تردد می‌کنند، نیز تهیه شد تا مجازات‌های قابل توجهی نیز برای آن‌ها وضع شود" ادامه داد:" مصوبه محدودیت‌های فعلی تا شنبه ادامه دارد و این مصوبه قابل تمدید است و در هفت استان اجرا می‌شود، برای برخی استان‌ها نیز تقاضا شده تا اجرایی شود".

معاون وزیر بهداشت ایران در ادامه افزود:"اما ما نگران رفتار متناقض مردم هستیم. قرار نیست که با تعطیلی مدارس و مشاغل، آمار مسافرت‌ها و حضور مردم در مراکز خرید و پاساژ‌ها و.. افزایش یابد. اگر تعطیلی اعمال می‌شود، برای این است که مردم در منزل بمانند".

حریرچی درخصوص وضعیت فعلی بیمارستان‌ها در خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا، اظهار کرد: "در حال حاضر، اکثر استان‌های کشور در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارد. با وجود اینکه به دلیل شرایط کرونایی ۲۰ تا ۳۵ درصد پذیرش بیماران عادی را در بیمارستان‌ها کاهش دادیم، در لحظه کنونی، ۳۱۱ بیمار در اورژانس‌ها منتظر هستند تا به بخش‌های بستری منتقل شوند، اما به دلیل کمبود تخت دچار مشکل هستیم، البته در ۲۴ ساعت آینده این مشکلات مرتفع شده و بیماران به بخش منتقل می‌شوند، اما بازهم بیماران جدیدی مراجعه می‌کنند که باید بستری شوند".

رکوردشکنی دوباره کرونا در کشور

دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۵ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۱۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۱۲۷ نفر از آن‌ها بستری شدند. لاری همچنین گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۷ هزار و ۴۱۹ نفر رسید.

لاری در توضیح استان‌های در وضعیت قرمز بیماری گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

رسانه عربستانی به نقل از منبع آگاه AFC: شکایت النصر علیه پرسپولیس رد شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا دیروز (سه شنبه) با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس خواهان توضیح درباره شکایت النصر عربستان شد. در همین راستا نشریه «سبق» عربستان به نقل از منبعی آگاه از AFC خبر داد: اعتراض النصر علیه باشگاه پرسپولیس ایران از لحاظ شکلی و موضوع رد شد و AFC رای را به نفع ایرانی صادر می‌کند. پیش از این باشگاه السد قطر در این زمینه اقدام کرده بود که AFC آن را رد کرده بود.

نخست وزیر ارمنستان: حاضریم با اعطای امتیازات متقابل به درگیری قره‌باغ خاتمه دهیم

«نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان روز سه‌شنبه در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که دولت متبوعش حاضر است که در صورت موافقت جمهوری آذربایجان با اعطای امتیازات متقابل، به‌منظور حل‌وفصل درگیری‌های نظامی اخیر در منطقه ناگورنو-قره‌باغ امتیازاتی به جمهوری آذربایجان بدهد.

نخست‌وزیر ارمنستان که در ایروان با خبرنگار خبرگزاری فرانسه گفتگو می‌کرد، ضمن ابراز آمادگی دولت متبوعش برای اعطای امتیازات متقابل در راستای پایان دادن به مخاصمه قره‌باغ تأکید کرد: «این مخاصمه صرفاً باید از طریق دیپلماسی و امتیازدهی دوطرفه حل‌وفصل شود.»

نیکول پاشینیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه را به آتش‌افروزی در منطقه ناگورنو-قره‌باغ متهم کرد و مدعی شد که اگر نقش فعال اردوغان نبود، جنگ تازه‌ای میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در منطقه ناگورنو-قره‌باغ رخ نمی‌داد.

وی همچنین مدعی شد که اگر جمهوری آذربایجان کل خاک ارمنستان را هدف حملات خود قرار دهد، روسیه در چارچوب توافقات دوجانبه خود با ایروان، از ارمنستان دفاع خواهد کرد؛ این در حالی است که روسیه به عنوان یکی از رهبران مشترک گروه مینسک از طرفین درگیری در قره‌باغ خواسته است که فوراً به درگیری‌های خود خاتمه داده و مذاکرات خود برای حل‌وفصل مناقشات را زیر نظر گروه مینسک از سر گیرند.

بایدن: نباید به ترامپ می‌گفتم «دلقک»

بنابر گزارش پایگاه «هیل»، جو بایدن در یک نشست مطبوعاتی به میزبانی «ان‌بی‌سی نیوز» از اینکه در مناظره اولش با رئیس‌جمهور آمریکا او را دلقک خطاب کرد، ابراز تاسف کرد.

در جریان مناظره نهم مهرماه نامزد‌های ریاست جمهوری آمریکا، بایدن حداقل دو بار در رد سخنان و ادعا‌های ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور را «دلقک» خطاب کرد.

او در بخشی از این مناظره گفته بود: «خیلی سخت است چیزی را به این دلقک حالی کنی.»

نامزد حزب دموکرات در بخش دیگری از مناظره هم درباره ترامپ گفته بود: «همه می‌دانند او دروغگو است. مردم، آیا شما می‌دانید این دلقک دارد چه می‌گوید؟ او هیچ برنامه‌ای برای سلامت ندارد».

بایدن با گذشت ۶ روز از این مناظره، از اینکه رئیس‌جمهور آمریکا را دلقک خطاب کرد ابراز تاسف کرد و گفت: «من باید می‌گفتم که اقداماتش دلقک‌وار است نه اینکه او را دلقک بخوانم».

رقیب دموکرات ترامپ البته تاکید کرد که تعامل محترمانه با او در جریان مناظره ۹۰ دقیقه‌ای نهم مهرماه در کلیولند «بسیار سخت» بود.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا از سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ گفت: «خیلی سخت بود، من نمی‌خواستم با مشارکت در یک مسابقه فریادزنی با او، بیش از پیش شان فرایند مناظره را از بین ببرم».

او با تاکید بر وارد بودن انتقاد‌ها درباره مناظره اول او و ترامپ به دلیل اظهارات تند دو طرف و همچنین قطع مکرر صحبت‌هایش توسط رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «بگذارید با شما خیلی رو راست باشم. به نظر من برای ملت که شاهد لاف زنی‌ها و رفتار‌های قلدرمابانه او بود، خجالت آور بود».

بورس مثبت شد
امروز شاخص کل با ۲۴۵۳۷ واحد افزایش معادل ۱.۶۵ درصد به یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۷۰۹ واحد، شاخص قیمت وزنی - ارزشی با ۶۴۳۳ واحد افزایش معادل ۱.۶۵ درصد به ۳۹۷ هزار و ۱۷۳ واحد، شاخص کل هم وزن با ۵۳۵۴ واحد افزایش معادل ۱.۳۵ درصد به ۴۰۲ هزار و ۱۲۰ واحد، شاخص قیمت هم وزن با ۳۵۰۸ واحد افزایش معادل ۱.۳۵ درصد به ۲۶۳ هزار و ۴۸۳ واحد، شاخص آزاد شناور با ۳۸۵۸۱ واحد افزایش معادل ۱.۹۴ درصد به دو میلیون و ۲۸ هزار و ۳۴۵ واحد، شاخص بازار اول با ۱۸۸۰۳ واحد افزایش معادل ۱.۷۵ درصد به یک میلیون و ۹۱ هزار و ۷۶۵ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۶۱۸۹ واحد افزایش معادل ۱.۵۰ درصد به ۳ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۷۰۱ واحد رسید. در نیمه دوم داد و ستد‌های امروز بورس، در یک میلیون و ۱۲۱ هزار نوبت معاملاتی، ۶ هزار و ۲۴۸ میلیارد برگه اوراق بهادار به ارزش ۷۸ هزار و ۴۲۵ میلیارد ریال در بورس معامله شد.

ماجرای اختلال در سامانه فرابورس چه بود؟
روح الله دهقان مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در گفتگو با خبر ساعت ۱۴ رادیو ایران گفت: واقعیت این است که سیستم‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات بعضا دچار مشکلاتی می‌شوند که برگرداندن آن‌ها به حالت معمول پروسه زمان بری است و تشخیص ایراد و رفع آن به راحتی امکان پذیر نیست. سامانه معاملاتی بورس نیز از جمله همین سیستم‌هاست؛ سیستم بسیار پیچیده‌ای که می‌تواند رفتار‌های بسیار متفاوتی را از خود نشان دهد.

تقریبا هر روز از اوایل صبح یعنی ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه فرآیند معاملاتی شروع می‌شود و ما حدود ساعت ۸ صبح یک مجموعه خطا‌هایی را در سیستم مشاهده کردیم که به نظر می‌رسید رفتار سیستم عادی نیست و حدود ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه به ناظر بازار اطلاع دادیم که رفع این مشکلات احتمالاً زمان بر است و قبل از شروع سفارش گیری ناظر بازار هم برای اطلاع رسانی عمومی اقدام به انتشار پیام ناظر کرد و به همه ذینفعان بازار اطلاع داد که معاملات با تعویق همراه خواهد بود و در راس ساعت ۸ و نیم سفارش گیری شروع نخواهد شد.

وی افزود: تلاش‌هایی صورت گرفت تا سیستم به حالت پایدار بازگردد، اما شناخت و رفع مشکل زمان و انرژی زیادی را گرفت. در نهایت در یک راهکاری که پیاده سازی کردیم، به نظر رسید که مشکل حل شده و به همین دلیل اعلام شد، در ساعت ۱۱ سفارش گیری انجام خواهد شد. یک مجموعه تست‌ها نیز انجام شد که موفق بود، ولی سامانه در زمان معاملات اصلی نتوانست پاسخگو باشد و دوباره دچار مشکل شد. به همین علت، ناظر بازار طی پیامی اعلام کرد که معاملات با تعویق همراه خواهد بود. شرکت فرابورس ایران هم به خاطر منتفع شدن سهامداران از مثبت بودن بازار امروز، اصرار داشت که معاملات در روز جاری انجام شود. تلاش‌ها دوباره آغاز و از حدود ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه سیستم آماده سفارش گیری شد و از ساعت ۱۳ بازار اول و دوم و اوراق با درآمد ثابت و تسهیلات مسکن معاملاتش آغاز شد و معاملات تا ساعت ۱۴ ادامه داشت و بخشی از معاملات را توانستیم انجام دهیم، ولی باید به شناسایی ریشه مشکلی که ایجاد شده است بپردازیم، چون ما هم اکنون مقطعی توانستیم این مشکل را برطرف کنیم. امیداوریم بتوانیم برای روز معاملاتی بعد سیستم پایداری داشته باشیم.

استقبال معاون احمدی‌نژاد از ریاست جمهوری زنان

«لطف الله فروزنده»، چهره سیاسی اصولگرا، در پاسخ به این که نگاه جریان اصولگرایی به زنان چگونه است و جایگاه زنان را در کشور چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: زنان ایرانی پس از انقلاب اسلامی، نقش‌های بسیار ویژه و مهمی در کشور ایفا کردند. در واقع نگاهی که انقلاب اسلامی به زنان داشت، متفاوت بود. در زمان طاغوت، زنان کاملا محروم بودند و یا ابزار دست شرکت‌های امپریالیستی و استعماری بودند؛ اما امام (ره) به زنان ما، شخصیت دادند و در حال حاضر زنان هم، پابه‌پای مردان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضور داشته و در عین حال با حفظ حیا و عفت در عرصه‌های مختلف نیز، نقش ایفا می‌کنند.

او افزود: خوشبختانه زنان در عرصه‌های مختلف اعم از مجلس و وزارت نقش خوبی ایفا کرده و از این پس نیز می‌توانند، نقش‌های مهمی بر عهده بگیرند. امام (ره) فرمودند که «مرد از دامن زن به معراج می‌رود»؛ از این روی، این نقش مهمی است که زنان ما بر عهده دارند. در واقع زنان ما هستند که نسل آینده را تربیت کرده و در عین حال به عنوان پشتیبان بزرگ مردان برای حضور در جایگاه‌های مختلف هستند؛ ضمن اینکه خودشان نیز در عرصه‌های مختلف حضور یافته و نقش ایفا می‌کنند. فروزنده با بیان اینکه لازم است مراقب باشیم که این فرهنگ اسلامی تحت الشعاع قرار نگیرد و فرهنگ غربی بر آن مسلط نشود، ادامه داد: آنچه استعمار به دنبال آن است این که زنان ما را بی‌هویت کند؛ اما انقلاب اسلامی ما به دنبال حفظ حیا و عفت زنان در حین توسعه مشارکت آن‌ها در کشور است.
پاسخ دستیار قالیباف به معاون ارتباطات روحانی

محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر در پاسخ به توئیت معاون ارتباطات ریاست جمهوری، با انتتشار فیلمی از سخنان شهید بهشتی با این مضمون که «فساد وقتی رسوخ می‌کند که رابطه مستقیم میان مردم و مسئولان قطع شود. حجاب بین مردم و مسئولان حرام مطلق است! اگر از جان خودت می‌ترسی نباید زمام‌دار شوی!» نوشت: «آقای معزی سخنان شهید بهشتی را برای رئیس جمهور پخش کنید، شاید فرجی شد. برگردید به آن دوران که رئیس جمهور در خط مقدم جبهه بود.»
پول صندوق ذخیره فرهنگیان در جیب برخی سلبریتی ها!

نماینده دادستان در دادگاه رسیدگی به پرونده «محمد امامی» تهیه کننده سریال شهرزاد و از متهمان پرونده بانک سرمایه: افرادی کارتن خواب و بی بضاعت به عنوان مدیرعامل شرکت‌ها انتخاب شده‌اند، پول‌ها در سینما برای پرداخت به سلبریتی‌ها و خرید املاک در لواسان صرف و پول‌ها از طریق صرافی‌ها به خارج از کشور منتقل شده‌اند و مبالغی از این وجوه تبدیل به سپرده‌های بلند مدت و به اقوام محمد امامی از جمله خواهر و مادرش پرداخت شده است. متهم ردیف اول سید محمد امامی تهیه کننده فیلم و سریال، از طریق نفوذ در مدیران وقت بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های وابسته به نهاد‌های مذبور و پرداخت رشوه موفق شده مبالغ قابل توجهی را در پوشش دریافت تسهیلات و ضمانت نامه از نهاده‌های مذبور برای شبکه منسوب به خود خارج کند. نفوذ امامی به اندازه‌ای بوده که از مدیران ارشد نقش موثری داشته است و مجموعه بانک سرمایه، صندوق ذخیره فرهنگیان و نهاد‌های وابسته به او در خلال سال‌های ۹۲ تا ۹۵ توسط شبکه وی بوده به اندازه چارت سازمانی بانک سرمایه توسط او تعیین شده است.

مخالفت بایدن با مناظره بعدی در صورت ادامه بیماری ترامپ
جو بایدن، نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفته است در صورت ادامه ابتلای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به کووید-۱۹ مناظره بعدی تلویزیونی آن‌ها نباید انجام شود.

روز سه شنبه گزارش شد که یک مشاور ارشد کاخ سفید و حداقل یک مقام بلندپایه نظامی هم به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

بایدن گفت که مناظره برنامه ریزی شده برای روز ۱۵ اکتبر در میامی فقط باید تحت شرایط سفت و سخت بهداشتی انجام شود.

او بعد از کمپین در پنسیلوانیا، از ایالات کلیدی برای پیروزی در انتخابات سوم نوامبر، گفت: "اگر او هنوز کووید داشته باشد، نباید مناظره کنیم. "

بایدن اضافه کرد: "مطمئن نیستیم که او (ترامپ) در چه وضعیتی است. من منتظر مناظره با او هستم، اما امیدوارم همه پروتکل‌ها رعایت شود. "

تیم مورتاگ سخنگوی کارزار انتخاباتی ترامپ در واکنش به اظهارات جو بایدن گفت: "رئیس جمهور در سلامتی در مناظره حضور خواهد یافت. بایدن نمی‌تواند از این یکی شانه خالی کند، و محافظان او در رسانه‌ها نمی‌توانند او را تحت حفاظت قرار دهند. "

خطیب‌زاده: آمریکا باید پاسخگوی ترور بزدلانه سردار سلیمانی باشد
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسؤولیت ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: ما ترامپ نمی‌شناسیم؛ آمریکا باید پاسخگو باشد و پاسخگو خواهد بود.

سعید خطیب زاده سه‌شنبه شب افزود: در سطح ملی، ایالات متحده مسؤول ترور بزدلانه و ناجوانمردانه حاج قاسم خواهد بود.

یک متخصص زنان و زایمان در هلند پدر بیولوژیکی ۱۷ کودک شناخته شد
یکی از بیمارستان‌های هلند روز سه‌شنبه فاش کرد که یکی از پزشکانی که در گذشته به عنوان متخصص زنان و زایمان در این بیمارستان فعالیت می‌کرده و اکنون فوت کرده، پدر بیولوژیکی دست‌کم ۱۷ کودک شناخته شده است.

به گفته مقامات بیمارستان، این پزشک که در حال ۲۰۰۹ میلادی از دنیا رفته، در دوران فعالیتش از اسپرم خود برای انجام لقاح مصنوعی در زنانی استفاده می‌کرده که فکر می‌کردند اسپرم مربوطه را از اهداکننده‌ای ناشناس دریافت کرده‌اند.

این پزشک که «یان ویلدشات» نام دارد، طی سال‌های ۱۹۸۱ تا ۱۹۹۳ میلادی در کلنیک باروری بیمارستانی در شهر «زووله» هلند مشغول کار بوده است.

بیمارستان ضمن اعلام اینکه رفتار او «از نظر اخلاقی غیرقابل قبول» بوده، تایید کرد که دست‌کم ۱۷ کودک بوسیله اسپرم‌های او متولد شده‌اند. این نتیجه پس از مقایسه داده‌های پایگاه «دی ان ای» به دست آمده است. بیمارستان این احتمال که کودکان بیشتری با اسپرم او متولد شده باشند را نیز رد نکرده است.

مقامات بیمارستان همچنین اعلام کردند اولین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی متوجه این موضوع شده‌اند و در نهایت به همراه خانواده این پزشک و کودکان، تصمیم به افشای این موضوع گرفته‌اند تا به این ترتیب به ایجاد «شفافیت بیشتر» در موضوع اهدای اسپرم کمک کنند.

گفته می‌شود کودکان حاصل از این لقاح و خانوادۀ این پزشک متخصص زنان و زایمان با یکدیگر در ارتباطند و «رابطه خوبی» دارند.

در بیانیۀ بیمارستان آمده است: «هر کودکی حق دارد که بداند والدین بیولوژیکی او چه کسانی هستند. اما برخی از والدین می‌ترسند به فرزندانشان بگویند که آن‌ها حاصل یک فرایند اهدا هستند.»

یک سال پیش از این نیز مجموعه‌ای از آزمایش‌های «دی ان ای» نشان داد که مدیر پیشین بانک اسپرم هلند مظنون به استفاده مکرر از اسپرم خود به جای اسپرم اهداکنندگانی شده که از سوی والدین غیربیولوژیک کودکان انتخاب شده بودند. افشای این موضوع رسوایی را برای بانک اسپرم هلند در پی داشت.

نظر عجیب مدیرعامل مایکروسافت درباره دورکاری
ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در نشست CEO Council وال استریت ژورنال گفت: دیدار‌های آنلاین می‌تواند کارمندان را خسته کند و تغییر از ذهن کاری به زندگی خصوصی را دشوار سازد. هنگامی که شما از خانه کار می‌کنید، گاهی مثل این است که در محل کار می‌خوابید.

وی با اشاره به مطالعاتی که روی مغز انجام گرفته، گفت: دیدار‌های ویدیویی می‌تواند بسیار خسته کننده باشد. ۳۰ دقیقه دیدار ویدیویی در صبح به دلیل تمرکزی که باید در ویدیو داشته باشید، شما را خسته می‌کند.

مدیرعامل مایکروسافت گفت: دورکاری برخی از مزایای کار در محیط اداری را ندارد. دیدار‌های ویدیویی بیشتر معاملاتی هستند و کار پیش از این دیدار‌ها و پس از دیدار‌ها انجام می‌شود.

مایکروسافت محصول جدیدی دارد که روی این موضوع متمرکز شده است. این محصول به نام Together Mode افراد شرکت کننده در تماس‌های ویدیویی را در فضای مجازی مانند سالن اجتماعات، اتاق کنفرانس یا کافی شاپ قرار داده و اجازه می‌دهد فضایی مانند محیط کار را بازسازی کنند.

ارزش سهام مایکروسافت امسال که مشتریان سازمانی به دلیل دورکاری کارمندانشان، تقاضای بیشتری برای خدمات ابری و اشتراک‌های نرم افزار مبتنی بر اینترنت این شرکت داشته اند، بیش از ۳۰ درصد صعود کرده است.

نادلا همچنین اظهار کرد: پاندمی به وی درباره ارزش تغییر بین کار و فعالیت‌های شخصی آموخته و وی توجه بیشتری به برنامه اش داشته است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، مدیرعامل مایکروسافت از کارمندانی که در زمان دورکاری به این شرکت پیوسته اند، ابراز حمایت کرد و گفت: این کارمندان باید با ما همراه شوند. یادگیری، مهارت آموزی مجدد و ارتقای مهارت موضوع مهمی خواهد بود.
منبع: پارسینه

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار