گوناگون

بیش از ۵۹۰۰ نفر مخاطب در ۲۵ اجرای "باغ آلبالو"

پارسینه: «باغ آلبالو» کاری از گروه تئاتر «لیو» در 25 اجرای خود بیش از 5900 نفر مخاطب را به تماشاخانه ایرانشهر جذب کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، این نمایش در سالن شماره یک تماشاخانه‌ ایران شهر با ظرفیت ۲۱۲ صندلی اجرا می شود و هر شب میزبان تماشاگرانی بیش از ظرفیت واقعی سالن بوده است.

«باغ آلبالو» کاری از گروه تئاتر «لیو» است و ویشکا آسایش به عنوان طراح لباس در آن حضور دارد. بازیگران این نمایش عبارتند از:

هما روستا، رضا بهبودی، سعید چنگیزیان، داریوش موفق، لیلی رشیدی، مهدی کوشکی، اشکان جنابی، کاظم سیاحی، هوتن شکیبا، سارا افشار، به آفرید غفاریان. ساخت و اجرای موسیقی «باغ آلبالو» را پویا پورامین، نیما عقیانی، سارا بیگدلی شاملو به عهده دار هستند. گروه تئاتر«لیو» و گروه «برگ» تهیه کنندگی «باغ آلبالو» را بر عهده داشته‌اند. این نمایش هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به روی صحنه می‌رود.

علاقمندان به خرید اینترنتی بلیت این نمایش می توانند به آدرس www.tamashakhaneh.ir مراجعه و یا با شماره های 88814115 ، 88814116 ، 88814125 و 88814126 تماس حاصل نمایند.ضمنا" همه روزه تعداد محدودی بلیت هم به صورت روز فروش از ساعت 16 در گیشه به فروش می رسد.‌

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار