گوناگون

آمار عجبیب فوتی‌های تصادفات تهران که همگی پرایدسوار هستند!

آمار عجبیب فوتی‌های تصادفات تهران که همگی پرایدسوار هستند!

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران گفت: بیشترین تلفات ناشی از تصادفات در دنیا خارج از شهرها رخ می‌دهد اما در استان تهران بیشترین متوفیان مربوط به شهر تهران است که ۲۳ درصد آمار فوتی‌ها نیز مربوط به استفاده‌کنندگان از پراید هستند.

به گزارش ایرنا از دادگستری کل استان تهران، ابوالفضل نیکوکار روز دوشنبه با تاکید بر پیشگیری از وقوع تخلفات رانندگی، افزود: با وجود تکمیل بانک اطلاعات رانندگان حادثه‌ساز و ارسال پیامک‌های هشدار همچنین اجرای ماده ۷ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، اقدامات مراجع ذیربط برای پیشگیری از تخلفات رانندگی اجرایی نشده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران تصریح کرد: نظام حکمرانی بر راه‌ها و جاده‌ها مدون، کامل و جامع نیست و حاکم بر راه‌ها و جاده‌ها نیز مشخص نیست و همه قوانین، مقررات، دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های مربوط به وظایف و تکالیف ۳۲ دستگاه است که حول سه محور انسان، خودرو و جاده می‌شود که همگی مربوط به نظام حکمرانی است.

نیکوکار با بیان اینکه در ترویج فرهنگ ترافیکی و آموزش موفق نبوده‌ایم، اظهار داشت: در شهر تهران از قانون‌گریزی به سمت قانون‌ستیزی در حرکت هستیم که در این زمینه بر آسیب شناسی آموزش رانندگی در آموزشگاه‌ها تاکید می‌شود.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار