گوناگون

بازیگر معروف کره ای خودکشی کرد+ عکس

بازیگر معروف کره ای خودکشی کرد+ عکس

بازیگر معروف کره ای، لی سون کیون خودکشی کرد. جسد او صبح امروز در ماشینش پیدا شد.

ایونا نوشت:  جسد بازیگر معروف کره ای، لی سون کیون که اکثر ایرانی ها او را با سریال پاستا می شناسند صبح امروز در ماشینش پیدا شد.

جسد بازیگر لی سون کیون صبح امروز در ماشینش پیدا شده است. جئون هه‌جین، همسر این بازیگر اعلام کرد که همسرش قبل از ترک خانه یک نوشته بری آنها به جا گذاشته است.

گفتنی است، لی سون کیون از اکتبر امسال به اتهام مصرف مواد مخدر تحت بازجویی قرار گرفته بود.

بازیگر کره جنوبی به دلیل استفاده از مواد مخدر تحت بازجویی پلیس قرار گرفته بود.

658bc0fe5f315

لی سون کیون بازیگر کره جنوبی خودکشی کرد

گاردین در این باره نوشت: اداره اورژانس کره جنوبی اعلام کرد، لی سون کیون بازیگر کره جنوبی که بیشتر برای بازی در فیلم انگل برنده اسکار شناخته شده بود، درگذشت.

جسد لی روز چهارشنبه در یک ماشین در پارک مرکزی سئول پیدا شد.

خبرگزاری کره جنوبی یونهاپ گزارش داد که لی سون کیون 48 ساله پس از گزارش همسرش به پلیس مبنی بر خروج او از خانه پیدا شد و او چیزی که به نظر می رسید یک یادداشت خودکشی بود پیدا کرد.

او به دلیل استفاده ادعایی از ماری جوانا و سایر مواد روانگردان تحت تحقیقات پلیس قرار داشت.

 

لی سون کیون سه بار توسط پلیس بازجویی شده بود، از جمله به مدت 19 ساعت در آخر هفته. به گزارش یونهاپ، این بازیگر گفته بود که توسط یک مهماندار بار فریب خورده که مواد مخدر مصرف کند و سپس سعی کرد از او اخاذی کند.

کره جنوبی قوانین سختگیرانه‌ای برای مواد مخدر دارد و جرایم مواد مخدر معمولاً با حداقل شش ماه زندان یا تا 14 سال برای متخلفان و فروشندگان مکرر مجازات می‌شوند.

658bc174becff

او در اواخر اکتبر قبل از ورود به ایستگاه پلیس اینچئون برای ملاقات با بازرسان به طور خلاصه با خبرنگاران صحبت کرد.

وی در آن زمان گفت: «از اینکه با درگیر شدن در چنین حادثه ناخوشایندی باعث ناامیدی بسیاری از مردم شدم، صمیمانه عذرخواهی می‌کنم» و افزود: برای خانواده‌ام متاسفم که در این لحظه چنین درد سختی را تحمل می‌کنند.

لی سون کیون فارغ التحصیل دانشگاه معتبر ملی هنر کره جنوبی، اولین بازیگری خود را در سال 2001 در یک کمدی تلویزیونی با عنوان Lovers انجام داد.

او بعداً برای بازی در نقش‌های مختلف مورد تحسین قرار گرفت، اما در سطح جهانی، بیشتر به خاطر ایفای نقش پدرسالار ثروتمند و کم عمق در فیلم انگل به کارگردانی بونگ جون هو، برنده اسکار ۲۰۱۹ شناخته می‌شود.

 

او بعداً در اولین سریال اصلی کره‌ای زبان اپل تی‌وی که در سال 2021 پخش شد، نقش اصلی را بازی کرد. دکتر برین، یک تریلر علمی تخیلی شش قسمتی، داستان یک متخصص مغز و اعصاب خونسرد را تعریف کرد که در جستجوی سرنخ‌هایی از یک تصادف خانوادگی مرموز است. از طریق آزمایشات مغزی

آخرین فیلم او، فیلم ترسناک امسال خواب - که در آن او نقش شوهری را بازی می‌کند که راه رفتن در خواب در نهایت به شرایط وحشتناکی منجر می‌شود - مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و در بخش هفته منتقدان جشنواره کن به نمایش درآمد.

از او همسر جئون های جین و دو پسر به یادگار مانده است.

 

ارسال نظر

  • ناشناس

    کره جنوبی دقیقاهمه قوانین شون سختگیرانه هست اززمان مدرسه هم اجراء میکنندودستشون هم دردنکنه واین شکلی بودکه اینهمه پیشرفت کردند

    • ناشناس

      هیچ کشوری دربرابرموادمخدریااعتیاد،فرش قرمزپهن نمیکنه!سریعامعتاد وموادمخدرروجمعش میکنندفقط اینجاتوایران باگسترش روانشناسی زرد میگن بااحترام برخوردکنیدطوری که قاچاقچی موادمخدرآن قدروهم برش داشته ویاگستاخ شده ودربرابرپلیس دست به اسلحه ببره یامجرم سابقه داری که برای چندین بارزندان فرستادنش دوباره آزاد شده،دوباره مرتکب جرم!یابه قول اون سلبریتی های فایدوهرزه،مجرمین سابقه دار«خانواده» دارندوبایدبااحترام به مجرمین مسلح سابقه داررفتارکنه پلیس ونیروهای انتظامی ایران!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار