گوناگون

یک کارگردان تئاتر به جرم تجاوز به اعدام محکوم شد!

یک کارگردان تئاتر به جرم تجاوز به اعدام محکوم شد!

کارگردان جوان تئاتر که دو هنرجویش را مورد آزار جنسی قرار داده است، از سوی دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شد.

به گزارش سایت جنایی، این کارگردان که دختران جوان را به بهانه آموزش به خانه‌اش می‌کشاند و مورد آزار قرار می‌داد با شکایت یکی از هنرجویانش شناسایی شد.

این دختر به نام نگار به ماموران گفت: به بازیگری علاقه زیادی دارم و برای همین در کلاس‌های آموزش بازیگری یک کارگردان تئاتر ثبت نام کردم. بعد از مدتی او به من گفت برای اینکه بتوانم پیشرفت کنم باید مدیتیشن کنم و کلاس‌های مدیتیشن در خانه‌اش برگزار می‌شود. من هم قبول کردم در کلاس‌ها شرکت کنم اما وقتی به خانه رفتم، متوجه شدم کلاسی در کار نیست و مرد کارگردان به من تعرض کرد.

پلیس با این ثبت شکایت، تحقیقات خود را آغاز کرد و متوجه شد مرد کارگردان جوانی 32 ساله ‌است که انحراف اخلاقی او باعث شده ‌بود پیش از این هم هنرجویانی کلاس‌های او را ترک کنند. همچنین مشخص شد این مرد دختری به نام نارین را هم مورد آزار قرار داده است. نارین نیز شکایتی علیه مرد کارگردان مطرح کرد و گفت: او به بهانه کلاس مدیتیشن مرا به خانه‌اش برد و بعد از چند جلسه که اعتمادم را جلب کرد مورد آزار قرار داد. من که ترسیده بودم و حال روحی‌ام به هم ریخته بود ماجرا را به چند نفر از دوستانم گفتم و آنجا بود که متوجه شدم او چند دختر دیگر را نیز به همین طریق به تله انداخته و آزار داده است؛ اما آنها از ترس خانواده‌شان سکوت کرده‌اند. من از او شکایت دارم.

در نهایت پرونده به دادگاه کیفری ‌استان تهران رفت و رسیدگی قضایی شد. دو شاکی پرونده همچنان بر شکایت خود باقی ماندند و اعلام کردند حاضر به گذشت نیستند.

وقتی نوبت به کارگردان جوان رسید او اتهام را رد کرد و گفت: این دو دختر دروغ می‌گویند آنها خودشان به داشتن رابطه تمایل داشتند و بعد از اینکه متوجه شدند این رابطه نمی‌تواند باعث شود به آنها بازی بدهم از من شکایت کردند. آنها خودشان ماجراجویی کردند و دروغ می‌گویند.

با پایان گفته‌های متهم و وکیل مدافع او، هیات قضات وارد شور شدند و متهم را به اتهام تجاوز به اعدام محکوم کردند.

 

ارسال نظر

  • الف

    من تردیدی ندارم که این کارگردان بی شرافت دروغ نمی گوید و این دختران با رضایت خودشان تن به رابطه داده و زور و اجباری در کار نبوده است ولی چون این نامرد بی پرنسیب حرفه شریف کارگردانی و معلمی را وسیله سوء استفاده جنسی خود قرار داده و دامان این مشاغل محترم و شریف را لکه دار نموده است اعدام را کوچکترین سزای این جرثومه نامرد هوسباز کثیف می دانم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار