گوناگون

یک فعال سیاسی:

مشارکت حداکثری اولین پیش شرط یک رقابت‌ واقعی و سالم است

 مشارکت حداکثری اولین پیش شرط یک رقابت‌ واقعی و سالم است

فعال سیاسی اصولگرا: مشارکت حداکثری و شور انتخاباتی اولین پیش شرط یک رقابت‌ واقعی و سالم است، البته مشارکت پرشور نیز الزامات و زیرساخت های خود را نیاز دارد.

پارسینه: وهاب عزیزی، فعال سیاسی اصولگرا در جمع خبرنگاران به بیان دیدگاه های خود نسبت به انتخابات اسفندماه و اعلام شعار جدید و همچنین معرفی سرلیست برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری پرداخت.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در سال جدید از ابتدای سال تاکنون چندین بار نسبت به اهمیت انتخابات پیش رو تذکر داده اند، گفت: ایشان برای انتخابات این دوره چهار خصوصیت و راهبرد تعیین فرمودند که عبارتند از، مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت که می بایست سرلوحه همه مسئولین ذی ربط قرار گیرد. 

عزیزی گفت: مشارکت حداکثری و شور انتخاباتی اولین پیش شرط یک رقابت‌ واقعی و سالم است، البته مشارکت پرشور نیز الزامات و زیرساخت های خود را نیاز دارد.

این فعال اصولگرا خاطرنشان کرد: شورای نگهبان و جریان های سیاسی در این مقطع زمانی می توانند به پرشور و با نشاط کردن فضای انتخابات کمک کنند. 

وی تاکید کرد: حضور در صحنه انتخابات کشور مثل حضور در جبهه های جنگ است. کسانی که وارد عرصه  شده اند همانند رزمندگان دفاع مقدس هستند. جریان های سیاسی با حمایت از نامزدهای انتخابات و همچنین تشویق مردم به حضور در صحنه می توانند در راستای عملیاتی شدن فرمایشات رهبری گام‌های موثرتری را بردارند.

عزیزی عنوان کرد: از وزارت کشور درخواست می کنیم زمینه حضور گروه های خودجوش را فراهم کنند تا زمینه برای ایجاد شور و نشاط عمومی و حضور مردم سر صندوق های رای  بستر لازم ایجاد شود.

وی گفت: جهادگران فراتر از یک حزب سیاسی یا جبهه عمل می کنند، جهادگران نماینده افرادی هستند که دلشان برای کشور می سوزد ولی صدایشان به گوش کسی نمی رسد. این افراد مستقل و متفکر که دستشان به احزاب و صاحبان قدرت نمی رسد برای حل مشکلات کشور فکر و راه حل دارند. 

عزیزی تاکید کرد: مصمم هستیم همه اقشار بویژه رسانه ها را برای اجرایی شدن فرمان مقام معظم رهبری بسیج کنیم. بسیج عمومی برای مشارکت حداکثری، برای رقابت پر تحرک، امنیت و سلامت انتخابات. وقتی حضور حداکثری و با شور و حرارت ایجاد شود رقابت های جدی شکل می گیرد، امنیت و سلامت انتخابات هم تامین می شود.

این فعال اصولگرا از شعار جدید جهادگران برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری رونمایی کرد و گفت: جهادگران در هر دو انتخابات ورود جدی خواهد داشت و شعار راهبردی جهادگران برگرفته از دغدغه رهبری مبنی بر ایجاد تحول در کشور است. 

وی گفت: بناداریم برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تهران یک لیست با سرلیستی آیت الله اعرافی معرفی کنیم و در دیگر استان‌ها نیز با شناسایی افراد اصلح ولایتمدار از آنها حمایت رسانه ای و ستادی داشته باشیم. دو لیست ائتلافی معرفی خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار