گوناگون

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر سردار شهید رضی موسوی +عکس

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر سردار شهید رضی موسوی +عکس

تسنیم عکسی از اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر سردار بلندپایه سپاه را منتشر کرد.

تسنیم نوشت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(پنج‌شنبه) با حضور در کنار پیکر سردار شهید سید رضی موسوی و قرائت فاتحه، بر پیکر آن شهید سرافراز نماز اقامه کردند.

رهبر انقلاب با تسلیت به خانواده شهید و قدردانی از جهاد خستگی ناپذیر شهید سیدرضی موسوی برای این شهید همنشینی با اوصیاء و اولیاء الهی و علو درجات مسئلت کردند.

5966048

 

ارسال نظر

  • خلیج فارس

    اگر از ۸ سال جنگ فاکتور بگیریم ، بیش از ۳۰ چند سال فرصت داشتیم و داریم که هم شرایط کشور و شرایط منطقه را به سمت آرامش و صلح و پایان تنش و اختلاف ببریم . ما نخبگان نظامی را در طول این چند دهه از دست دادیم ، که می توانستیم با وجود آن شرایط کشور را به ایده آل برسانیم . ما تمام وقتمان صرف اختلافات سیاسی داخلی و تنش و اختلافات منطقه ای و جهانی گذشت ، قاسم سلیمانی در سه جبهه علیه تروریست ها به خاطر انسانیت جنگید ولی سهم او ترور شد و چیزی عاید کشور ما نشد . در حالی آمریکا به بهانه جنگ در عراق ، نفت را غارت می کند ، در سوریه و عراق سرمایه گذاری می کند ، بار افغانها بر دوش مردم ایران هست ، آیا تصمیم نداریم که برای همیشه سوت پایان اختلافات جهانی و داخلی را به صدا درآوریم ، با احداث یک خط آهن از کردستان از خوزستان عراق و سوریه و لبنان و عربستان .‌..‌.. را بهم وصل کنیم ، بگذاریم مردم ایران و مردم منطقه بعدها دهه جنگ و اختلاف و کشتار انسانی روی آرامش را ببینند . حق مردم ایران ، حق مردم منطقه زندگی در بحران و شرایط سخت و جنگ نیست ، فرقی نمی کند سخت افزاری باشد که مردم سوریه و یمن و عراق قربانی آن باشند ، چه جنگ نرم افزاری که مردم ایران ۴۶ سال در تحریم و انزولی سیاسی با روح و روان آنها می جنگد و چه مردم آواره افغانستان که امروز قربانی هوس ابرقدرتها و بازیچه دست طالبان شده اند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار