گوناگون

بقائی: صلح در منطقه با خروج آمریکا محقق می‌شود

بقائی: صلح در منطقه با خروج آمریکا محقق می‌شود

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت که صلح در منطقه تا زمان ادامه نظامی‌گری آمریکا محقق نمی‌شود.

به گزارش پارسینه​ به نقل از تسنیم، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به اظهارات تکراری و مداخله‌جویانه وزیر امور خارجه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و مقاومت لبنان و فلسطین اشغالی، در شبکه ایکس نوشت:هیچ‌کس فریب چنین سخنانی نخواهد خورد.

 
او اضافه کرد: «صلح واقعی در منطقه ما تا زمانی که نظامی‌گری و مداخله‌جویی آمریکا ادامه دارد و نیابتی اشغالگر آن با مصونیت کامل به تحمیل جنگ‌های بی‌پایان بر منطقه ادامه می‌دهد و مرتکب نسل‌کشی و دیگر جنایات شنیع می‌شود، دست‌یافتنی نخواهد بود.»

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار