قالیباف و عراقچی عازم مسقط شدند
محمدباقر قالیباف رئیس هیات مذاکرهکننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.
به گزارش پارسینه به نقل از مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس هیات مذاکرهکننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.
محمدباقر قالیباف در سفر به عمان با «هیثم بن طارق» سلطان عمان دیدار و در خصوص ارتقای همکاریهای دوجانبه و نیز تشریک مساعی برای تثبیت ترتیبات ایرانی اداره تنگه هرمز گفتوگو خواهد کرد.
در این سفر سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه، رئیس هیات مذاکرهکننده کشورمان را همراهی می کند.
ارسال نظر