گوناگون

روایت عجیب فرماندار نیشابور از احوال امام زمان هنگام سقوط بالگرد رئیسی!

روایت عجیب فرماندار نیشابور از احوال امام زمان هنگام سقوط بالگرد رئیسی!

فرماندار نیشابور به نقل از فردی که مدعی است با امام زمان در ارتباط است، گفته که آن حضرت هنگام سقوط بالگرد رئیسی در آن مسیر با اضطراب رفت و آمد می‌کرد!

پارسینه: فرماندار نیشابور به نقل از فردی که مدعی است با امام زمان در ارتباط است، گفت: فردی که با امام زمان در ارتباط است گفته که آن حضرت هنگام سقوط بالگرد رئیسی در آن مسیر با اضطراب رفت و آمد می‌کرد!

به گزارش «خیام‌نامه»، مهدی دونده در مراسمی که شنبه ۵ خرداد در خیابان موعود (بلوار فضل) برای بزرگداشت شهدای سانحه سقوط بالگرد برگزار شد، گفت: یکی از بزرگان نیشابور این مکاشفه را برای فرماندار از قول فردی نقل کرده که با امام زمان در ارتباط است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور افزود: از قول او برای من نقل شده که در شب حادثه، امام زمان را دیده است که در مسیر سقوط بالگرد با استرس و اضطراب در رفت و آمد است؛ اما نهایتا گفته‌اند که قرار نیست کارمان را با معجزه پیش ببریم.

مقام ارشد دولت سیزدهم در نیشابور ابراز کرد: مصلحت کشور ما و آیت‌اله رییسی در شهادت بود.

دونده با بیان این که امام جمعه نیشابور این فرد را می‌شناسد، ابراز امیدواری کرد که به زودی به اتفاق یعقوبی (امام جمعه) با این فرد بیش‌تر گفتگو کند.

 

منبع: عصر ایران

ارسال نظر

  • وطندار

    بالاخره الکی نیست که کار کشور ما به اینجا رسیده

  • احمد ربیعی منفرد

    غلط کرده فرماندار نیشابور که میخواسته معروف شود و سمت بهتری بگیرد اراجیف ببافد و با اعتقادات مردم بازی کند اصلا این اقا شاید نماز هم نمیخواند ولی دیده بازار شعبده بازی و دروغ گویی و ریا و ربا داغه گفته من هم عرض اندامی بکنم ای کاش مراجع زبونشو ی جوری ببرند تا امثال این اقا جرات نکنند چرندیات را وارد مقدسات دین کنند خدایا ما کی از این ادم ها راحت بشیم اینهنه دروغ به ایمه فقط در یک حادثه؟؟

  • حق گو

    ظاهرا کمر همت را بسته اید اسلام را در این کشور نابود کنید

  • ناشناس

    جل الخالق آدم چه می شنود

  • عوام

    تا کی این چرندیات گفته میشه ؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار