گوناگون

پیام تسلیت رئیس دیوان عالی کشور به آیت الله علم الهدی در پی شهادت آیت الله رئیسی

پیام تسلیت رئیس دیوان عالی کشور به آیت الله علم الهدی در پی شهادت آیت الله رئیسی

رئیس دیوان عالی کشور، طی پیامی ارتحال شهادت گونه رئیس جمهور کشورمان را به نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تسلیت گفت.

به گزارش پارسینه به نقل از  روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، طی پیامی ارتحال شهادت گونه آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را به آیت الله سید احمد علم الهدی ، نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس تسلیت گفت، که متن پیام بدین شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

إنا للّه و إنا الیه راجعون

حضرت آیت اللّه علم الهدی

نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس

سلام علیکم

 ارتحال شهادت گونه حضرت آیت اللّه رئیسی رئیس جمهور پرتلاش و عزیز ، داماد محترم و گرانقدر و صدیق گرامی چندین ساله حقیر موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. قطعاً این حادثه مؤلمه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران اسلامی عزیز دارای آثار و برکات فراوان خواهد بود، همانگونه که در موارد مشابه در طول انقلاب اسلامی چنین بوده است و اولین آن حضور میلیونی ملّت رشید در مراسم تشییع پیکر شهدای این حادثه می باشد که موجب شگفتی دنیا گردید.

این جانب مصیبت وارده را به جنابعالی و صبیه محترمه و فرزندان و سایر بازماندگان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و غفران و رضوان الهی را برای آن عزیز ازدست‌رفته که در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ابالحسن علی بن موسی الرضا(علیه آلاف التحیه و الثّناء) آرام گرفته و اجر جمیل و پاداش بیکران الهی را برای همه بازماندگان داغدیده از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

درجوار حضرت ثامن الحجج (علیه السلام)  ملتمس دعا و آرزومند طول عمر با برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌باشم.

محمدجعفر منتظری

رئیس دیوان عالی کشور

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار