گوناگون

ادعای جدید پناهیان: صداوسیما باید آموزش و پرورش را محاکمه کند!

ادعای جدید پناهیان: صداوسیما باید آموزش و پرورش را محاکمه کند!

پناهیان: آموزش و پرورش باید اثبات کند که در خودش جاسوس ندارد!

علیرضا پناهیان گفت: صداوسیما باید آموزش و پرورش را محاکمه کند که چرا هیچ چیزی از نقش یهود در تاریخ اسلام گفته نمی شود. این امر قطعا عمدی است. تا وقتی یهود به دانش آموز معرفی نشود، حجاب به همین شکل خواهد بود.

 

حجم ویدیو: 5.88M | مدت زمان ویدیو: 00:01:53 دانلود ویدیو
منبع: فرارو

ارسال نظر

  • خلیج فارس

    وقتی ۴۲۳ مترمربع زمین در سعادت آباد سال ۱۳۹۱ ، یازده میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان هست ، چطور دانش آموز قوم یهود را بفهمد ؟!
    در قرآن ما ، شاید کمتر لز انگشتان دست ، مردم را به جنگ و دشمنی و کینه توزی و تنش دعوت کرده مگر قوم خوارج و یا داعش و گروههایی با تفکر خشونت زا و ضد انسانی که تغییر ناپذیرند . قرآن و پیامبر و امامان و پیشوایان دینی ما ، تاکید اکید ، بر صلح طلبی و عدم جنگ و تنش کرده اند .
    ما هم به عنوان ایرانی مسلمان ، وظیفه داریم طبق آیین و فرهنگ‌ و مذهبمان که تعامل و صلح و دوستی و برادری هست ، با مردم جهان ارتباط داشته باشیم . جنگ اسرائیل و حماس ، دهه هاست که ادامه دارد و ما جزء میانجیگری و پادرمیانی برای صلح و پایان جنگ وظیفه ای نداریم ، چون اگر قرار باشد به جنگ نگاه انسانی داشته باشیم هم مردم اسرائیل و هم مردم غزه قربانی جنگ و تنش و دشمنی هستند و امروز نتیجه دشمنی و تنش با اسرائیل به اینجا رسیده که نظامیان ما در سوریه کشته می شوند و اگر بر آتش تنش و جنگ دامن بزنیم ، در آینده ای نزدیک ، اسرائیل به کشور ما حمله می کند و قربانی اصلی تنش و درگیری مردم ایران می شوند . جای تاسف هست که جماعتی چون پناهیان ، به جای ترویج فرهنگ‌دوستی و صلح و تعامل بر طبل جنگ و آتش افروزی می کوبند و نمی دانند که ابرقدرتها با ایجاد جنگ و تنش بین مردم مسلمان و غیر مسلمان منطقه ، با فروش سلاح و قربانی شدن مردم منطقه ، آرامش و رفاه را به مردمشان ، هدیه می دهند ، در حالی که مردم ایران ۴۶ سال زیر فشار تحریم اقتصادی و در وضعیت اسفناک معیشتی زندگی می کنند ، مردم افغانستان آواره و رانده از سرزمینشان ، در وضعیت اسفناک انسانی زندگی می کنند ، مردم یمن و مردم سوریه ، مردم عراق و مردم غزه امروز قربانی بازار مکاره ابرقدرتها هستند که در ظاهر طرفدار حقوق مدنی و انسانی مردم منطقه هستند و در پشت صحنه برای ادامه حیاتشان با فروش سلاح و ایجاد جنگ و تنش ، مردم منطقه را در حد حیوان هم نمی دانند . چرا اروپا و آمریکا برای پایان دادن به جنگ روسیه با اوکراین پیشقدم نمی شوند ؟چون پیشرفت و آرامش و رفاه مردم اروپا و آمریکا در فروش سلاح هست و اگر قرار باشد جنگی در گوشه ای از جهان نباشد ، چطور چرخ اقتصادی آن بچرخد ، حیات اقتصادی ابرقدرتها بر ریختن خون مردم بی گناه منطقه غرب اسیا و مردم ضعیف افریقا ...... هست . بهتر هست که مسئولان راهکار تعامل و صلح را در پیش بگیرند ، انتقام ادامه دار ، تنش و جنگ ادامه دار ، در حالی که منطقه محل جولان دوباره تروریستها شده ، مردم ایران در شرایط اسفناک اقتصادی و اجتماعی زندگی می کنند ، به ضرر ما و سرزمین ما تمام می شود .

  • عماد

    متاسفانه عده ای از کاربران مثلاً دلسوز ولی ساده لوح چنان دم از فهم پیام قرآن و دعوت به تعامل و صلح و دوستی بین ظالم و مظلوم بر مبنای قرآن و پیامبر و امامان و پیشوایان دینی میزنند و پیشنهاد میانجیگری و پادر میانی جمهوری اسلامی بین حماس و رژیم صهونیستی را می دهند که متوجه می شویم باید برای این افراد کمی دعا کنیم تا بفمهند که بین گرگ درنده و بره هیچگونه صلح و دوستی برقرار نخواهد شد . ترسوها و بی بصیریتها و بعضاً نفوذی ها و منافقین فقط بدنبال زندگی حیوانی خود هستند و این نسخه ذلیلانه را برای مردم با کلید واژه "آرامش و رفاه" تکرار می کنند . تمام ارزیابی و درست و غلط اعتقادی این جماعت بر مبنی قیمت دلار زمین و اقتصاد می باشد. جنگ و نبرد با یزیدیان زمان جزو اصولی ترین دستورات الهی می باشد البته برای انسانهای منصف و آزادگان نه اسیران دربند هوی و هوس و غفلت زدگان .هیهات من الذله . فان حزب الله هم الغالبون

    • محمد مهدی اسلامی

      _ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر جناب آقا عماد بسیار عزیزم ایکم اللّه تعالی ، اولاََ از زیارت نام شریفتان آنقدر شاد شدم که نمی توانم وصفش کنم . قربان آن دل با صفا و وجود نازنینتان بشوم ، چرا دیگر در فضای مجازی از افاضات گرانبهایتان محروممان کرده اید ؟فدایتان بشوم این کلام دلنشینتان نیز مانند همیشه متین و زیبا و سراسر فائده است . عاجزانه از جنابعالی خواهش می کنم برای بهرمندشدن بنده ی حقیر وشاد کردن دل بیچارگانی امثال این خدمتگزار کوچکتان هم که شده باشد اجازه بفرمائید کمی بیشتر این توفیق نصیبمان بشود . درود بر شما که همیشه کلماتتان حکیمانه وسازنده و پر ارج بوده است . سلامتی ، شادکامی ، و مؤفقیت هر چه بیشترتان را از در گاه حضرت احدیت خواهانم . با عرض ادب و ارادت ملتمس دعای خیرتان ،دوستدار و خادم کوچکتان ، محمد مهدی اسلامی

      • محمد مهدی اسلامی

        لطفاَََ اصلاح بفرمائید ایدکم الله تعالی درست است . متشکرم .

      • عماد

        سرور گرامی جناب آقای حجت الاسلام
        محمد مهدی اسلامی
        ضمن عرض سلام و تبریک سال1403 و ماه مبارک رمضان انشالله بر جنابعالی و خانواده محترمتان مبارک باشد. از اینکه بنده نوازی می فرمائید و حقیر را مورد محبت قرار می دهید بسیار سپاسگزارم . بنده به هیچ عنوان لایق تعریف و توصیفات جنابعالی نیستم لیکن همیشه به دعای خیر شما خوبان و اولیاء الهی محتاج و نیازمند می باشم . الحمدلله که شما از صالحان روزگار می باشید . ظاهرا مدیریت و دست اندرکاران پایگاه خبری پارسینه جهت انتشار نظر مخاطبان محدودیت ایجاد کرده اند . پیشاپیش عید سعید فطر را بر جنابعالی و سایر خوانندگان گرامی تبریک عرض نموده و امیدوارم در این ایام پایانی ماه رمضان همه ما مورد عنایت و رحمت خاص حضرت پروردگار قرار بگیریم . خدا به حضرتعالی طول عمر با عزت همراه با سلامتی کامل و نیروی مضاعف عطا بفرماید . همیشه از مطالب خیرخواهانه شما لذت برده و بهره مند می شوم .
        ارادتمند شما . عماد
        19 / فروردین /1403

  • محمد مهدی اسلامی

    __ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای پناهیان زید عزّه ، عرض می کنم که انتظار داریم جناب ایشان ، در بیاناتشان به این نکته دقت زیادی داشته باشند همانطوری که میدانند ما نه تنهابا قوم یهودکه با پیروان هیچ یک از ادیان الهیه جنگی نداریم ( همه کسانی که پیروان ادیان الهیه بشمار می روند مورد احترام ما مسلمانان هستند الّا صهیونیست ها که تظاهر بدیانت یهود می کنند ودر اصل جنایتکارانی بیش نبوده و غاصبان سر زمین های اسلامی بوده و هدفشان نیز فقط نابودی اسلام است )، لذا این مطلب باید گفته شود که افراد بی خبر نیز آگاه بشوند . .

  • محمد مهدی اسلامی

    __ بسمه تعالی __ با سلامی دیگر بر جناب آقاعما د بسیار عزیز ومحبوبم ، با تشکر از بابت الطاف کریمانه ای نسبت به این بنده ی حقیر ، خدمتگزار کوچکتان مبذول داشته اید ، از محضر مبارکتان اجازه می خواهم بار دیگر سخن دلم را اینچنن بخدمت با سعادتتان عرضه دارم : فدای جناب عماد می شوم _ بشوق زیاد از پی اش می دوم _ ببوسم رخ ماه و دستان او _ بود افتخارم به هستان او _ صفایش زیاد و کلامش قشنگ __ هدایت کند هم فهیم ، هم مشنگ __ اگر عقل باشد کمی در کسی __ شود عاشق خلق و خویش بسی __ نه تنها منش دوست دارم زیاد __ چنین آورند عاقلانش بیاد __ حقیر نیز ضمن عرض تبریک عیدین بر جنابعالی از خدای تعالی توفیقات روز ،سلامتی ،وطول عمر پر برکت برای جنابعالی و محبوبینتان از خدای منان خواهانم . با عرض ادب و ارادت ، دوستدار وخادم کوچکتان ، محمد مهدی اسلامی

  • خلیج فارس

    حکایت بعضی ها مثل ، قصه بزرگواری می مونه که یکی رو ترغیب کرده به جنگ و گفت برو پشتت مثل شیر وایستادم ، طرف رفت و لت و پار برگشت ، بهش گفت تو که گفتی مثل شیر پشتت وایستادم ، بهش گفت ؛ عجله کردی و ما انواع و اقسام شیر داریم ، شیر خشک ، شیر پاستوریزه ، شیر آب !! خخخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار