گوناگون

راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف ایران+عکس و فیلم

 راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف ایران+عکس و فیلم

راهپیمایی روز جهانی قدس دقایقی پیش در تهران و سایر استان‌ها و شهرهای کشور آغاز شد.

 مراسم راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۳ لحظاتی قبل با حضور پر شور مردم آغاز شد. این مراسم در بیش از ۲۰۰۰ نقطه در کشور برگزار می‌شود. شعار راهپیمایی نیز «روز قدس، از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» است. 

مبداء مراسم راهپیمایی مساجد است و مقصد راهپیمایی‌ها میعادگاه نماز جمعه خواهد بود.

همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس در تهران مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه نیز برگزار و پیکر این شهدا بعد از تشییع در تهران به زادگاهشان برای تشییع و خاکسپاری منتقل می‌شود.

 

همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری شهید زاهدی روز شنبه در اصفهان برگزار می‌شود.

سخنران اصلی مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در تهران دستنوشته‌ها و مطالبی توسط راهپیمایان بر روی دیوارنوشته « اسرائیل بدان که ...» نوشته می شود.

 

حاضران در راهپیمایی بنر ۱۰۰ متری با تصاویری از جنگ در غزه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در مسیر راهپیمایی حمل می‌کنند.

 

حاضران در راهپیمایی بنر ۱۰۰ متری با تصاویری از جنگ در غزه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در مسیر راهپیمایی حمل می‌کنند.

62980648

حضور رییس سازمان انرژی اتمی در راهپیمایی روز جهانی قدس

 رییس سازمان انرژی اتمی ایران، به منظور اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد.

محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، صبح امروز (جمعه) همگام با آحاد ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.

جمعی از مدیران و کارکنان سازمان انرژی اتمی ایران همراه با محمد اسلامی و سایر هموطنان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

محسن رضایی: صهیونیست ها قطعا پشیمان خواهند شد

محسن رضایی دبیر شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، با حضور در راهپیمایی روز قدس با اشاره به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در کنسولگری ایران در دمشق تاکید کرد

که آنها قطعا پشیمان خواهند شد.

وی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه را نشانه ذلالت صهیونیست‌ها خواند

حضور دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در راهپیمایی روز قدس در تهران

زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس در تهران و همچنین تشییع پیکر شهدای راه قدس در این مراسم حضور یافت.

سردار حسین نجات: شکست اسرائیل در طوفان‌الاقصی عامل جنایت صهیونیست‌ها است

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران گفت: اقدامات انفعالی اخیر صهیونیست‌ها نشانگر خشم فراوانشان از محور مقاومت است که دائما به این رژیم فشار می‌آورد و ضربه می‌زند.

سردار حسین نجات در جمع خبرنگاران حاضر در راهپیمایی روز قدس، با اشاره به دلایل حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: اسرائیل دو شکست بزرگ خورده، اول شکست اطلاعاتی است که برخلاف همه برنامه‌ریزی‌هایی که کرده بود عملیات طوفان الأقصی توانست تا عمق سرزمین‌های اشغالی نفوذ کند.

 سید ابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور نیز پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور یافت

62980818

حضور مخبر در راهپیمایی روز قدس در تهران

معاون اول رئیس جمهور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن همبستگی با ملت مظلوم فلسطین جنایت های اخیر رژیم صهیونستی را به مثابه دست و پا زدن در باتلاق دانست و از همه دولت ها و ملت های مسلمان خواست تا با اتحاد و انسجام و تحریم همه جانبه صهیونیست ها این غده سرطانی را هرچه زودتر از این سرزمین مقدس پاک کنند.

 

محمد جعفر منتظری رییس دیوان عالی کشور و رییس دادگاه ویژه روحانیت نیز در راهپیمایی روز قدس در تهران حضور داشت.

62980777

 

حضور سردار قاآنی در راهپیمایی روز قدس

فرمانده سپاه قدس نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع شهدای حمله نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، حاضر شد.

62980819

 

سردار سلامی؛ سخنران مراسم روز قدس در تهران

سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه به عنوان سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران در پیش خطبه‌های نماز جمعه، سردار شهید زاهدی را یک اسطوره جاودان و شخصیتی شبه‌افسانه‌ای از جهاد توصیف کرد که بعد از خاتمه دفاع مقدس به همراه فرمانده جاودانه جبهه‌های مقاومت حاج قاسم سلیمانی در لبنان و سوریه برای ساخت قدرتی عظیم دربرابر صهیونیست‌ها مجاهدت کرد.

وی با بیان اینکه روز قدس امسال متفاوت از ایام قدس سالهای دور و نزدیک است، اظهار کرد: این روز با ابتکار و اعجاز ذهنی رهبر کبیر انقلاب اسلامی به‌عنوان روز تمرکز جهان بر موضوع فلسطین نامگذاری شد. ما امروز شاهد بدرقه آسمانی ملت بزرگ ایران از هفت ستاره درخشان و پرفروغی هستیم که در سرزمین مبارک پیرامون مسجد الاقصی به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. مسافران قدس امروز و در این لحظه‌های مقدس بر دست مردم ما در حال عروج به عرش اعلا هستند تا در جوار رحمت واسعه الهی روزی‌خوار شوند.

وی افزود: سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی یک مجاهد پرافتخار، اهل وعده صادق، اهل ذکر، اهل اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر بود. او ۴۳ سال لباس جهاد به تن داشت. او همرزم شهید حسین خرازی، احمد کاظمی و سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود. او یک اسطوره جاودان و شخصیتی شبه‌افسانه‌ای از جهاد بود که بعد از خاتمه دفاع مقدس به همراه فرمانده جاودانه جبهه‌های مقاومت حاج قاسم سلیمانی در لبنان و سوریه برای ساخت قدرتی عظیم دربرابر صهیونیست‌ها مجاهدت کرد.

فرمانده سپاه پاسداران تاکید کرد: او انسانی وارسته، بیزار از دیده‌شدن، خودشیفتگی، خودآرایی و خودنمایی بود. او انسانی متقی، مومن، مجاهد و جانباز بود. توصیف این انسان ناشناخته که اینک اهل آسمان او را بهتر از اهل زمین می‌شناسند کار آسانی نیست.

قطعنامه پایانی راهپیمایی روز قدس

قطعنامه سراسری روز جهانی قدس در مراسم راهپیمایی امروز قرائت شد.

در این قطعنامه به آمریکا هشدار داده شد از پرداخت هزینه‌های بیشتر راهبردی و رسوایی ناشی از شکست و مشارکت در جنایت و نسل‌کشی در غرب آسیا پرهیز و با تجدید نظر در سیاست شیطانی خود برای حمایت و پشتیبانی از جنایتگری‌های رژیم سفاک، بیش از این آبروی مردم امریکا را قربانی قاتلان زنان و کودکان غزه نکند.

همچنین در این قطعنامه عنوان شده که اقدامات مذبوحانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه حاصلی جز زوال زود هنگام این غده سرطانی در پی نخواهد داشت و مطمئناً با پاسخی سخت و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

 

حجم ویدیو: 2.81M | مدت زمان ویدیو: 00:01:23 دانلود ویدیو
منبع: ايسنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار