گوناگون

پیام نوبخت به مردم رشت پس از ناکامی در انتخابات

پیام نوبخت به مردم رشت پس از ناکامی در انتخابات

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه که در فاصله ۲۱ روز مانده به برگزاری انتخابات تصمیم به تغییر حوزه انتخابیه اش از تهران به شهر رشت گرفته بود و با وجود حمایت لاریجانی نتوانست رای مردم رشت را به دست بیاورد، پیامی خطاب به مردم رشت در فضای مجازی منتشر کرد.

پارسینه: «محمدباقر نوبخت» دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با سابقه ۴ دوره نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه رشت و خمام، رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت یازدهم و دوازدهم ، در این دوره، از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرده و تأیید صلاحیت شده بود .اما در فاصله ۲۱ روز مانده به برگزاری انتخابات تصمیم به تغییر حوزه انتخابیه اش به شهر رشت و خمام گرفت، چراکه شانس خود را برای رأی آوردن از این حوزه بیشتر می‌دید. با وجود حمایت علی لاریجانی از نوبخت با انتشار نماهنگی در فضای مجازی، نوبخت نتوانست رای مردم رشت را به دست بیاورد.

پس از ناکامی در کسب آرای مردم حوزه انتخابیه رشت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در صفحه مجازی در پیامی به مردم رشت نوشت«پیامی به مردم فهیم زادگاه خودم… در تاریخ بماند. نگران شما بودم، آمدم. ‌همه شما نیامدید. ‌همچنان نگران، ولی با وجدانی آسوده ، برگشتم. ‌خدای مهربان نگهدارتان.»

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

  • محمد مهدی اسلامی

    __ بسمه تعالی __ آمدم جانم بقربان شما __ خوش فرستادید خصمان در کما __ راضیم از کارتان زیرا مدام __ خوب بکار دادید ادامه هر کدام __خواست من نیز همچنان خواست شماست __ غیر از این باشد اگر کاست شماست __

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار