گوناگون

هشدار معنادار فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل

هشدار معنادار فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل

امیر دریادار شهرام ایرانی در خرمشهر گفت: رژیم صهیونیستی تلاش دارد عرصه‌ی دریا را ناامن جلوه دهد.

پارسینه: امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه بازدید از نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش در خرمشهرعنوان کرد: رژیم صهیونیستی با اینکه ناجوانمردانه مردم و زنان و کودکان غزه را قتل و عام می‌کند، تلاش می‌کند عرصه دریا را ناامن جلوه دهد.

وی افزود: امروز ما با حضور دائم ناوگان خود در شمال اقیانوس هند به طور خاص کشتی‌های تجاری نه فقط ایران بلکه همه کشورهایی که می خواهند از منطقه عبور کنند اسکورت می کنیم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: منطقه برای کسانی ناامن است که پرچم ندارند و اصلا در نقشه وجود ندارند و به زور می‌خواهند خود را جا دهند. آنها مورد قبول نیستند که از آبراه‌ها عبور کنند.

امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: برای همه کشتی‌های جهان به حمدالله امنیت برقرار است و به برکت خون شهدا نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم همین وظیفه تامین امنیت اقتصادی کشور را انجام می‌دهد.

امیر دریادار شهرام ایرانی در سفر خود به خرمشهر ضمن بازدید از نمایشگاه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با کاروان های راهیان نور نیز دیدار کرد.

 

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار