گوناگون

زریبافان خبر داد:

آخرین بررسی های ائتلاف اُمناء برای لیست ۳۰ نفره تهران؛ «امناء» برنامه عملیاتی برای نظام مسائل کشور دارد

آخرین بررسی های ائتلاف اُمناء برای لیست ۳۰ نفره تهران؛ «امناء» برنامه عملیاتی برای نظام مسائل کشور دارد

سخنگوی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (اُمناء) گفت: اعضای ائتلاف اُمناء برنامه های مفصل و مشروح عملیاتی برای اداره کشور دارند که انشالله در زمان مقرر اعلام خواهد شد.

پارسینه: مسعود زریبافان گفت: طی چند روز گذشته کمیته ها و کارگروه های ائتلاف اُمناء به صورت فشرده جلساتی را برای بررسی نهایی لیست انتخاباتی این ائتلاف برگزار کردند و جمع بندی های نهایی در این خصوص صورت گرفته است.

وی افزود: بعد از بررسی نامزدها و افرادی که اضلاع مختلف ائتلاف اُمناء معرفی  کردند ، در نهایت به یک لیست ۶۰ نفره رسیده ایم و قرار است ضمن مصاحبه مجدد و‌ بررسی سوابق افراد در نهایت به لیست ۳۰ نفره تهران برسیم.

زریبافان در پاسخ به این سوال که چه زمانی لیست نهایی ائتلاف اُمناء تهران به صورت عمومی اعلام‌ خواهد شد، گفت: طبیعتا قبل از فرا رسیدن زمان قانونی تبلیغات، لیست نهایی خواهد شد و در مهلت مقرر تبلیغات نیز اطلاع رسانی عمومی را صورت خواهیم داد.

 سخنگوی ائتلاف مردمی ‌نیروهای انقلاب تاکید کرد: ائتلاف اُمناء ساختارهای سنتی و تکراری پدرسالارانه که پیش از این به صورت ناعادلانه و بر اساس سهمیه بندی افراد را به مردم معرفی می کرد، کنار زده و حرف تازه ای برای مردم دارد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار