گوناگون

با حکم دبیر شورای مرکزی؛

مسعود زریبافان سخنگوی ائتلاف امناء شد

مسعود زریبافان سخنگوی ائتلاف امناء شد

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(امناء) در حکمی سخنگوی این ائتلاف را منصوب کرد.

به گزارش پارسینه به نقل از روابط عمومی ائتلاف امنا ، در حکم سید نظام الدین موسوی خطاب به  مسعود زریبافان آمده است:

نظر به تجربه،تعهد، تخصص و اشراف جنابعالی بر‌ موضوعات و با تایید شورای مرکزی ائتلاف امناء جنابعالی را به عنوان سخنگوی این ائتلاف منصوب می کنم.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با اطلاع رسانی به موقع و دقیق در خصوص تصمیمات و اقدامات این ائتلاف در راستای انتخاب نامزدهای اصلح برای مجلس آینده و همچنین تبیین شرایط کشور برای افکار عمومی در جهت مشارکت حداکثری در انتخابات و نیز ارتباط موثر با اصحاب رسانه به عنوان نماینده افکار عمومی بتوانید اقدامات لازم را برای تبیین برنامه های این جریان مردمی و انقلابی سامان دهید.

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب ( امناء) گفت: ائتلاف امنا براساس 50 شاخص تعیین شده کار بررسی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را در دستور کار دارد.

سید نظام الدین موسوی اظهار داشت: برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و‌اسلامشهر 5 ضلع ائتلاف امنا براساس این 50 شاخص، مصاحبه ها و ارزیابی‌های خود را انجام داده و هر کدام از اضلاع 40 نفر را تا امروز به ائتلاف معرفی کرده اند.

وی افزود: با معرفی 40 نامزد از سوی هر یک از اضلاع به ائتلاف، جمع نامزدهای معرفی شده به 200 نفر رسیده است که از بین این 200 نفر طبق بررسی‌هایی که صورت می‌گیرد تعداد نامزدها به 60 نفر تقلیل خواهد یافت.

وی تاکید کرد: با ارزیابی های تخصصی که فردا و پس‌فردا صورت خواهد گرفت لیست 30 نفره ائتلاف امنا برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران به احتمال زیاد تا پایان روز دوشنبه هفته جاری نهایی خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: ائتلاف امنا شاخص‌محور است نه شخص‌محور و انتخاب اعضای لیست براساس شاخص‌ها انجام می‌شود و به همین دلیل ما تاکنون درباره موضوعی به نام سرلیست و بحث و ورود نکرده‌ایم چرا که برای ما ملاک شاخص‌ها است نه اشخاص.

گفتنی است ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(امناء) متشکل از ۲۰ جبهه، حزب و تشکل سیاسی  اثر گذار در صحنه سیاسی کشور است که بنا دارد در انتخابات پیش رو لیست نامزدهای اصلح را ارائه دهد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار