گوناگون

حسن روحانی باز هم برای شورای نگهبان نامه نوشت

حسن روحانی باز هم برای شورای نگهبان نامه نوشت

حسن روحانی با ارسال دومین نامه خود به شورای نگهبان خواستار اعلام دلایل ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان شد.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبر آنلاین؛ حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی پس از بی‌جواب ماندن نامه اول، صبح امروز دومین نامه خود برای اعلام دلایل ردصلاحیتش در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را به شورای نگهبان ارسال کرد.

روحانی دو هفته پیش اولین نامه خود را ارسال کرد و خواستار اعلام دلایل شورای نگهبان شد که با توجه به عدم دریافت پاسخ امروز دومین نامه را ارسال کرد.

او پس از اعلام نظر منفی شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان پس از سه دوره نمایندگی مردم سمنان و تهران در این مجلس، روز چهارم بهمن‌ماه در بیانیه‌ای از شورای نگهبان خواست دلایل ردصلاحیت خود را با مردم در میان بگذارند.

 

ارسال نظر

  • __

    __ بسمه تعالی __ انتظار داریم کسی که خود را خادم خلق خدا می داند و نیتش خیر خواهی برای آنان در راه رضای او تعالی است ،و می خواهد با ورود درانجام امور مهمه برای سعادت دنیا و آخرت خود و دیگران کار کند ، همواره اخلاق رادر همه حال مراعات کند وبه کرامت انسانی پایبند باشد و خدای نا خواسته خلاف عدالت و مروت از او سر نزندو باور داشته باشد که خدای تعالی حاضر و ناظر بر همگان است . مردم نیز احمق نیستند . مشو غافل ز حسن خلق هرگز __ مکن در گوش های خلق وز وز __ نیی زنبور زنی نیش و نیی مور __ که گیری گاز مردم را شوی دور __ اگر دیدی کسی را ارجح از خویش __ بگو باید بیفتد او ز من پیش __ وگرنه دم نزن از حق جوئی __ نبردی ذره ای از حق بوئی __

  • ناشناس

    ای کشته که را کشتی تا کشته شدی زار

  • ناشناس

    حسن روحانی تو پرونده ات اینقدر سنگین است که اگر باز شود فکر نکنم جان سالم از آن به در ببری بیخودی شر برای خودت درست نکن .بمون تو همون کاخ ولنجک حالشو ببر

  • ناشناس

    روحانی آخوندی که اول انقلاب خیلی ها را از نون خوردن انداخت حالا خودش هم حذف شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار