گوناگون

هزینه های زندگی علی اکبر رائفی پور از کجا تامین می شود؟+ فیلم

رائفی پور توضیحاتی درباره چگونگی تامین هزینه های زندگیش داد.

پارسینه: بنا به گفته رائفی پور او از فروش ساندویچ سیب زمینی و تخم مرغ تا پرورش فنچ و مرغ عشق، هزینه های زندگی اش را تامین می کند. او گفت که برای سخنرانی هایش نیز  پول نمی‌گیرد، چون پول گرفتن از نظرش دین فروشی است.

 

 

ارسال نظر

  • گمنام

    رائفی پور از کسی پول نمیگیره؟ بر زنده و مرده دروغگو لعنت!

  • گمنام

    📌پاکت

    🔹یک دقیقه سخن و دو ابهام و پرسش:

    ۱. می‌گوید من برای سخنرانی، پول نمی‌گیرم. البته مقصودش این است که شرط نمی‌کند و الا خودش چند ثانیه بعد اعتراف میکند که اگر پول بدهند می‌گیرد و گرفته و «اگر هم پولی برسد خودشان دادند»! البته خوب بود جناب استاد بیشتر «شفاف‌سازی» می‌کردند که در این سالها چقدر پول از همین طریق به شما رسیده است و چقدر از آن را خرج زندگی شخصی فرمودند!

    ۲. می‌گوید کسانی که میگیرند «حقشان» است چون زحمت می‌کشند و آنها را «شماتت» نمیکنم. بعد مدعی است این کار «دین‌فروشی» است. اگر دین‌فروشی است چرا کسانی که پول میگیرند را شماتت نمی‌کند و آن پول «حقشان» است؟


    💡رائفی‌پور علی‌رغم ادعایش در شفافیت، به شعار خویش، خوب عمل نکرده و درباره موسسه‌اش شفاف‌سازی نکرده. مثلاً هیچگاه هیات مدیره موسسه‌ را معرفی نکرده، اساسنامه مصاف در دسترس عموم نیست، مشاورانی که مدعی است از آنها خط میگیرد و مایه سخنرانی‌هایش را تامین می‌کند معرفی نمی‌کند، روحانیونی که با او و مصاف کار می‌کنند افشا نمی‌کند و حتی آدرس موسسه‌شان را روی سایت مصاف نمی‌بینید. کسی که تا این حد پنهان‌کاری می‌کند صلاحیت دارد شعار شفافیت بدهد؟

  • همشهری

    بردروغگو لعنت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار