گوناگون

هشدار صریح سردار نقدی به کاندیداهای انتخابات درباره سربازی

هشدار صریح سردار نقدی به کاندیداهای انتخابات درباره سربازی

سردار نقدی گفت: در سال ۵۷ متوسط عمر هر ایرانی کمتر از ۵۷ سال بود اما امروز به بیشتر از ۷۸ سال رسیده است یعنی به ازای هر سال که از عمر انقلاب گذشته تقریباً نیم سال عمر مردم بیشتر شده است. این آمار سازمان بهداشت جهانی و ارزیابی دشمنان از کشور ماست.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایسنا؛ سردار محمدرضا نقدی روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه، در جشنواره جوان سرباز که در کرج برگزار شد؛ با تبریک ایام دهه فجر، گفت: روزی رهبر این مملکت کسی بود که ۸۳ کاخ داشت که فقط یکی از کاخ‌های آن ۳۰۰ هکتار زمین و باغ داشت و از آن شخص به رهبری رسیدیم که در یک خانه ۱۰۰ متری از دنیا رفت و رهبری که امروز در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کند.

نقدی ادامه داد: امروز ما به شرایطی رسیده‌ام که آزادانه با انتخاب خبرگان رهبر را انتخاب می‌کنیم اما آن روز رهبر ما را انگلستان تعیین می‌کرد؛ آن روز اسامی نمایندگان مجلس را سفارت انگلستان به شاه دیکته می‌کرد ولی امروز مردم آزادانه رئیس جمهور، نماینده مجلس و عضو شورای شهر انتخاب می‌کنند.

وی افزود: این آزادی، عزت و استقلال جای تبریک دارد و جا دارد هر لحظه به خاطر این نعمت شکرگزار باشیم.

وی ادامه داد: زمانی سربازان ما باید در خارج از مرزها برای بمباران مردم مظلوم ویتنام که علیه استکبار به پا خاسته بودند می‌جنگیدند یا باید خارج از مرز مردم مظلوم ظفار را قتل عام می‌کردند اما امروز افتخار نیروهای مسلح این است که حامی مظلومان و مستضعفان فلسظین، عراق و یمن هستند و در برابر استکبار ایستاده‌اند و به جای نوکری استکبار و خون دادن برای تحکیم سلطه زورگوها، از مظلومان دفاع می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود این شرایط باز هم ممکن است عده‌ای درباره شرایط و مشکلات اقتصادی ایراد بگیرند. در این مورد باید شرایط را با امید به زندگی که میانگین همه رفاهیات از جمله خوراک، پوشاک، آرامش روانی، بهداشت و ... است مقایسه کرد؛ در سال ۵۷ متوسط عمر هر ایرانی کمتر از ۵۷ سال بود اما امروز به بیشتر از ۷۸ سال رسیده است یعنی به ازای هر سال که از عمر انقلاب گذشته تقریباً نیم سال عمر مردم بیشتر شده است. این آمار سازمان بهداشت جهانی و ارزیابی دشمنان از کشور ماست.

نقدی تصریح کرد: مهمتر از همه اینها ولایتی است که بالای سر ما می‌درخشد و رهبری است که نظیر ندارد. ملتی که چنین رهبری دارد و سربازی که در چنین نظامی سربازی می‌کند خوشبخت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع سربازی از ایراداتی که به این مقوله گرفته می‌شود انتقاد کرد و گفت: از آفات دموکراسی و مردم‌سالاری این است که افرادی برای خوشایند مردم و جمع کردن رأی و دنبال کننده، حرف‌های عوامفریبانه بزنند. کسی که دلسوز جامعه است نباید برای رأی جمع کردن هر حرفی را بزند که به ضرر مردم است ولی ممکن است خوششان بیاید. دوستی با ملت این نیست که بگویند سربازی وجود نداشته باشد چون اولاً در نظام اسلامی دفاع مردمی است و دوماً سربازی فوایدی چون ایجاد شخصیت و هویت ملتی دارد. سربازی وحدت ملی را رقم می زند و به انسان شجاعت می‌دهد. یکی دیگر از دستاوردهای سربازی رشد اجتماعی و وسعت بخشیدن به دایره اجتماعی است.

وی در پایان گفت: بنابراین کسانی که می‌خواهند رأی جمع کنند حرف‌های عوامفریبانه درباره سربازی نزنند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار